וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח המשימה של פיפ"א המליץ: לערוך את מונדיאל 2022 בנובמבר-דצמבר

נציגי פיפ"א ערכו פגישה אחרונה בנושא בדוחא והמליצו שהמונדיאל בקטאר ייערך בחורף, זאת בשל החום הכבד. מסתמן: הוועדה המבצעת של הארגון תיפגש במרץ ותאשר את ההמלצה

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר. קובי אליהו
נכנע ללחץ? בלאטר/קובי אליהו

מאז שנודע על קיומו של מונדיאל 2022 בקטאר, הופעל לחץ כבד על פיפ"א שזו תשנה את המיקום שלו או שתעביר אותו לחודשי החורף וזאת בשל החום הכבד השורר במדינה בחודשי הקיץ. היום (שלישי) נפגש בדוחא כוח משימה מיוחד של פיפ"א שהמליץ באופן רשמי לערוך את הטורניר בחודשי החורף נובמבר ודצמבר.

"במהלך ששת החודשים האחרונים, כוח המשימה של פיפ"א ערך את הפגישה השלישית והאחרונה שלו בדוחא וקבע שסוף נובמבר ותחילת דצמבר זו התקופה הכי פרקטית לערוך את המונדיאל", כך הודיעה היום פיפ"א באתר הרשמי שלה.

ההצעה הזו תידון בפגישה הבאה של הוועדה המבצעת של פיפ"א שצפויה להיערך בציריך ב-20 במרץ וישנם סיכויים טובים מאוד שהיא תתקבל והמונדיאל המדובר אכן ייערך בחורף, מה שייאלץ את ההתאחדויות של המדינות המשתתפות להתגמש ולהיערך לפגרה בליגות שלהן באותה תקופה.

אם לא די בכך, הרי שבשל הזזתו של המונדיאל לחורף צפוי לזוז גם גביע הקונפדרציות בהתאם, כך שגם העונה שלפני תהיה בעייתית ואופ"א תצטרך להיערך בהתאם. הקבוצות האירופאיות צפויות לדרוש בתמורה להזזת המונדיאל את ביטולם של מספר "תאריכים בינלאומיים", בהם הן מחויבות לשחרר את השחקנים שלהם למשחקי הכנה של הנבחרות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully