וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזאר וביזאר עולמי: לוחם MMA מכסח עבריין מקלדת, אלכסיס שר במכונית

אלמוני הטריד במשך תקופה ארוכה לוחם UFC בעבר ושילם על כך בגדול. חלוץ ארסנל במצב רוח טוב, דודו של אימובילה בדרך לכלא, משפחת מסי מתרחבת ולמי הפסיד רונאלדו באחד על אחד?

20:30: בלאגן ביוון, נשיאי אולימפיאקוס ופנאתינייקוס החליפו קללות קשות

ובינתיים ביוון: במהלך פגישה שגרתית בין נשיאי קבוצות הליגה השונות, התפתחה מהומה רבתי, בה היו מעורבים מספר נשיאים, כשבמוקד אלו של הקבוצות הגדולות, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס. ביוון מדווחים שהצדדים כמעט והחליפו מהלומות, אך בסופו של דבר נעצרו "רק" בקללות קשות.

צפו בג'וש ניר מעניש את עבריין המקלדת

17:15: לוחם ה-MMA נוקם במי שהטריד אותו בפייסבוק

לוחם ה-MMA, ג'וש ניר, נלחם בעבר בזירה הגדולה מכולן, ה-UFC. מאז עברו הרבה מים בנהר, אך ניר לא שכח איך להילחם. בתקופה האחרונה סבל האחרון מהטרדות בפייסבוק, הודעות נאצה וכו', עד שהחליט להזמין את אותו "עבריין מקלדת" למכון בו הוא מתאמן. "המטריד" אכן הגיע, וכמו שניתן לראות בווידאו הוא שילם על ההצקות. ובגדול.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Good morning ☀️ buenos Dias .. 😂😂😂😂🚗

A video posted by Alexis Sanchez (@atomhumber) on

16:50: אלכסיס סאנצ'ס ישיר לנו סולו

חלוץ ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס, כנראה ישן ממש טוב בלילה. הצ'יליאני נראה במצב רוח מרומם במיוחד, כשעשה את דרכו לאימון הקבוצה. בדרך לאימון החליט אלכסיס לצלם את עצמו מזמר. אם תשאלו אותנו, אולי עדיף שיתרכז רק בכדורגל.

שלא תעזו לחבק את טים הווארד

16:30: מה יש לטים הווארד נגד חיבוקים?

לא קל להיות כדורגלן. מלבד היוקרה על כר הדשא, ההתרגשות וההצלחות, ישנם גם הצילומים, החתימות, החיבוקים והנשיקות למעריצים. לשוער אברטון, טים הווארד בן ה-35, כנראה נמאס להיות נחמד למעריצים. הוכחה לכך ניתן למצוא בווידאו שלמעלה.

צ'ירו אימובילה שחקן דורטמונד. GettyImages
צ'ירו אימובילה. לדוד יש עסקים מפוקפקים/GettyImages

16:20: צ'ירו אימובילה? יותר טוב צ'ירו סופרנוס

צ'ירו אימובילה נולד בטורה אנונציאטה הסמוכה לנאפולי, ולכן סביר להניח שהידיעה הבאה לא ממש תפתיע אתכם: דודו של חלוץ דורטמונד, פרנצ'סקו, נעצר על ידי המשטרה המקומית בחשד להונאה. באיטליה מדווחים שאימובילה בן ה-71 הלווה כסף לתושב העיר, ודרש ממנו ריבית גבוהה במיוחד לאחר מספר ימים.

טיאגו מסי בנו של ליאו עם אנטונלה. GettyImages
בקרוב יהיה לו אח קטן? טיאגו מסי/GettyImages

15:30: מסי ואנטונלה עומדים להביא אח לטיאגו?

משפחת מסי עומדת להתרחב? במדורי הרכילות של ספרד טוענים שאנטונלה מסי נמצאת בהיריון. האם האח של טיאגו בדרך? בקרוב מאוד נדע

Playing with my kid. CR Junior 2 - CR 1!!

A photo posted by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

15:00: כריסטיאנו רונאלדו הפסיד לבנו

כריסטיאנו רונאלדו שיתף את מעריציו באינסטגרם, כשהעלה תמונה ובה נראה בנו, כשלצידו לברדור. רונאלדו כתב: "ג'וניור 2, רונאלדו 1", כשהתכוון לכך שבנו ניצח אותו באחד על אחד.

14:09: איך אפשר בלי יאיא?

יאיא טורה לא ישחק הערב עם מנצ'סטר סיטי נגד ברצלונה. הסטטיסטיקה מספרת שזה לא יעשה לקבוצה שלו טוב

13:37: אנדי וג'יימי מארי חוזרים לשחק ביחד אחרי ארבע שנים

התרגשות גדולה בגלזגו? האחים מארי, אנדי וג'יימי, ישתפו פעולה במדי נבחרת הדייויס של בריטניה, שתארח את ארה"ב בעיר הסקוטית בתאריכים 6-8 במרץ. אנדי וג'יימי הם כידוע סקוטים, והקהל הביתי יספק להם רוח גבית. הם יצטרכו שהיא תהיה חזקה כי היריבים שלהם במשחק הזוגות אמורים להיות האחים בוב ומייק בריאן.

12:02: 58 מושאלים

לקראת המשחק של יובנטוס נגד בורוסיה דורטמונד הערב, הנה הצצה לרשימת המושאלים של "הגברת הזקנה" העונה (ושחקנים שיש לה מחצית מכרטיס השחקן שלהם). למכבי חיפה ומכבי תל אביב יש מה ללמוד אה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:15: מכות באנגליה

סצנה אלימה בליגה השביעית באנגליה אתמול. רגע אחרי שריקת הסיום למשחק בין קינגסטוניאן לבונגור רג'יס (1:2 לבונגור), שוער קינגסטוניאן התעמת עם אוהדים של הקבוצה היריבה.

10:59: דניס לאו חוגג 75

יום הולדת שמח לאחד מגדולי כדורגלני האי הבריטי בכל הזמנים, דניס לאו, שחוגג היום 75. הסקוטי ששיחק 11 שנים במנצ'סטר יונייטד וזכה איתה בשתי אליפויות, גביע אחד וגביע אירופה לאלופות, נחשב למי שהוריד אותה ליגה בסוף עונת 1973-74. למה רק נחשב? עוד רגע ההסבר.

לאו שיחק באותה עונה - עונת הפרישה שלו - במנצ'סטר סיטי. זו הייתה הקדנציה השנייה שלו במיין רואד. במחזור האחרון של העונה התכולים יצאו לאולד טראפורד והסקוטי כבש בדקה ה-81 עם העקב וקבע 0:1. הוא לא חגג. אחרי ארבע דקות אוהדים של יונייטד פרצו לכר הדשא והמשחק פוצץ. הנהלת הליגה החליטה שהתוצאה תישאר בעינה, 0:1 לסיטי. בכל מקרה, גם אם מנצ'סטר יונייטד הייתה מנצחת היא הייתה יורדת, כך שלאו לא באמת הוריד את האקסית.

10:26: מונדיאל 2022 יתקיים בחורף

פיפ"א הולכת ומגבשת את ההחלטה להעביר את מונדיאל 2022 לאזור נובמבר-דצמבר. יאן אגה פיורטופט, ששיחק בכמה קבוצות באנגליה וייצג את נבחרת נורבגיה במונדיאל 1994, לא ממש מתלהב:

9:00: ברוקלין בקהאם לא קיבל חוזה

ברוקלין בקהאם בן ה-15, בנו של דייויד בקהאם, לא ימשיך באקדמיה של ארסנל אחרי שהתותחנים החליטו לו להציע לו חוזה נוער. שני האחים הקטנים שלו, רומאו וקרוז, ממשיכים בינתיים במחלקות הצעירות של הקבוצה הלונדונית. באנגליה טוענים שקרוז בן ה-10 הוא בעל הסיכוי הגדול ביותר להפוך לכדורגלן מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully