וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "גם את אוסקר וסוזה ביקרתם, ניפגש בסוף העונה"

24.2.2015 / 10:04

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת קרית שמונה (ד', 19:30, ספורט5). הקפטן: "מבחינתי כשאתם אומרים 'גורם אמר', אתם ממציאים". פאקו: "אולי מישהו חשב שמאבק האליפות יהיה קל". בן חיים ייעדר

קובי אליהו

מכבי תל אביב תתארח מחר אצל עירוני קרית שמונה (רביעי, 19:30, ספורט 5) למשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המדינה. כזכור, המשחק היה אמור להתקיים בשבוע שעבר, אבל המגרש בקרית שמונה היה מוצף - עובדה שהביאה לדחיית ההתמודדות. הקשר-חלוץ טל בן חיים פצוע במפשעה וייעדר מהמשחק החשוב. גם גאל מרגוליס לא ייכלל בסגל.

הצהובים יתייצבו למשחק בעיצומה של תקופה לא טובה. הקבוצה של פאקו אייסטרן אמנם מוסיפה להוליך את טבלת ליגת העל, אבל רשמה שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ולשיאה הגיעה עם הפסד 2:0 להפועל חיפה מהתחתית.

seperator

היום כינס המאמן את מסיבת העיתונאים הקבועה לפני משחקים והתייחס למצב לאחרונה: "נצטרך לשנות את הדברים שאנחנו עושים לא טוב. כמה שקבוצות מכירות אותך טוב יותר, הן יודעות איך להקשות עלייך. אבל אנחנו לא משחקים טוב כמו ששיחקנו לפני כן".

עוד על התקופה הלא טובה: "אולי חסרה לנו חוכמה. אני עשיתי טעויות ואותו דבר השחקנים. בסופו של יום השחקנים הם החלק המרכזי, גם כשהם מנצחים וגם כשהם מפסידים. אבל אני הראשון שירים את היד ויגיד שאולי טעיתי".

על המחויבות של השחקנים: "לא משנה מי יהיה המאמן בשנה הבאה, השחקנים צריכים להילחם בשביל המועדון. זה לא אמור להיות המצב".

על הכושר של השחקנים: "האיכויות של שחקנים לא משתנה ביומיים, גם לא הכושר הגופני. מה שיכול להשתנות בתוך כמה שעות זה מה שבראש. כשזה קורה ליותר משחקן אחד או שניים זו בעיה. הייתי אומר שחלק מאיתנו לא עושים את העבודה הכי טובה".

על הביקורת: "כשהתוצאות לא טובות, הראשון שמסתכלים עליו הוא המאמן. זו לא בעיה מבחינתי. הביקורת קיימת בכל העולם. באנגליה, בספרד".

על מאבק האליפות: "אולי מישהו חשב שזה יהיה קל. לפעמים חושבים שאם אתה קבוצה גדולה, תנצח בקלות. 'אם לא ננצח את המשחק הזה, ננצח את הבא', 'אם לא נבקיע אחרי רבע שעה, נבקיע אחר כך'. זה קורה, אבל זו טעות. צריך להפנים שלא יהיה קל. קרית שמונה היא קבוצה טובה, באר שבע הראתה שהיא יכולה להילחם על התואר, המאבק יהיה עד הרגע האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תומך במאבק של שחקני מכבי נתניה. ייני/קובי אליהו

הקפטן שרן ייני: "לפני הכול חשוב מאוד לדבר על מה שקורה במכבי נתניה. כמעט שלושה חודשים לא קיבלו שם משכורות וגם בקבוצות אחרות זה קורה. זה נהיה עניין שבשגרה. הלב שלנו עם שחקני מכבי נתניה ובכל מה שנוכל, נעזור. יש גוף שצריך לדאוג להם לפחות למשכורת של עונה, אבל אותו גוף אפילו לא דאג להם למשכורת אחת, אז אולי יש בעיה גם באותו גוף".

על הביקורת בתקשורת: "ברגע שאתם כותבים 'גורם אמר', מבחינתי זה בעצם אתם העיתונאים אמרתם. אני מקבל ביקורת מצד שחקנים - תמיד יש שחקנים שלא מרוצים, בעיקר כשיש סגל כל כך גדול. אתם אומרים 'השחקנים אומרים', אבל אני לא יכול לענות על זה. אתם לא בתוך הקבוצה, בלי להעליב, אתם לא יודעים. אני זוכר ביקורות גם בשנים קודמות. גם על אוסקר וגם על פאולו סוזה. זה בסדר, בכל שנה יש ביקורות. ניפגש בסוף העונה".

על השבועות האחרונים: "אנחנו עובדים ברמה הכי גבוהה בישראל, מבחינה פיזית ומבחינה מקצועית. אם אנחנו לא מנצחים, זה יכול להיות בגלל הכושר שלנו כרגע, אבל אני לא רואה שהיריבות שלנו מצליחות. זו התקופה שכל הקבוצות צריכות להרים את עצמן. זו תקופה קשה, אבל נעבור אותה".

על פאקו: "אנחנו השחקנים מאמינים במאמן, בדרך שלו, בסגנון המשחק שלו, יש לנו את האימונים הכי טובים בארץ. האווירה בחדר ההלבשה היא אותה אווירה. אנחנו מחזקים את עצמנו. אנחנו עובדים עכשיו על הפן המנטלי ותראו את זה בתקופה הקרובה".

על משחק הגביע נגד קרית שמונה: "לקרית שמונה יהיה משחק קשה. אנחנו נהיה יריבה יותר קשה להם, מאשר הם יהיו קשים לנו. אנחנו לא חושבים על משחק הגומלין, בטוח שגם הם לא".

גל אלברמן מכבי תל אביב עם ערן זהבי. קובי אליהו
מתכוננים לעוד מפגש עם קרית שמונה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully