וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שישית אחרי 1:2 על קליארי, 0:2 לנאפולי על סאסואולו

הנראזורי קפצו מהמקום ה-11 בטבלה לאחר שהשיגו ניצחון ליגה 3 ברציפות. קובאצ'יץ' ואיקרדי (שער מספר 14 העונה) כבשו, קאריסו כבש עצמי מנגד. ספאטה והאמשיק קירבו את הפרטנופי לרומא

אוהדי נאפולי חוגגים ביציע. GettyImages
אוהדי נאפולי צובעים את היציעים מול סאסואולו/GettyImages

אחרי שהמוליכה יובנטוס רשמה ניצחון ורומא שנמצאת במקום השני סיימה שוב בתיקו, המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שני) עם משחקה של הקבוצה שמדורגת במקום השלישי בטבלה, נאפולי, שהתאוששה מההפסד לפאלרמו במחזור הקודם עם 0:2 ביתי על סאסואולו. גם אינטר, שנמצאת בכושר טוב, ניצחה (1:2 את קליארי), והיא קפצה מהמקום ה-11 למקום השישי בטבלת הליגה.

קליארי - אינטר 2:1

אינטר העפילה מהמקום ה-11 בטבלת הליגה למקום השישי, לאחר שניצחה 1:2 את קליארי בחוץ, והיא עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. מתיאו קובאצ'יץ' המצוין, שלא פתח בארבעת המשחקים האחרונים של הנראזורי, כבש את השער הראשון, לאחר שהגיע לכדור תועה ברחבה ובעט לרשת את היתרון של קבוצתו (47). בדקה ה-68 מאורו איקרדי עלה גם הוא על לוח התוצאות, כשקיבל כדור ברחבה, הטעה שחקן יריב וברגל שמאל שלח בעיטה נפלאה לחיבורים. מדובר בשערו ה-14 העונה של החלוץ, והוא השתווה לקרלוס טבס במקום הראשון בטבלת הכובשים באיטליה. קליארי הצליחה למתוח את אינטר כשכבשה שער מצמק בדקה ה-74 (סמואלה לונגו שלח פצצה לקורה, הכדור פגע בחואן פאבלו קאריסו וחדר לרשת), אך לא השכילה לכבוש שער נוסף, ואינטר ניצחה 1:2 בדרך למקום השישי והמכובד.

שחקני נאפולי, מארק האמשיק ודובאן ספאטה חוגגים. AP
מארק האמשיק חוגג עם דובאן ספאטה/AP

נאפולי - סאסואולו 0:2

נאפולי הצליחה להתאושש מההפסד הלא נעים לפאלרמו במחזור הקודם עם 0:4 קליל באמצע השבוע על טרבזונספור בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. המומנטום של רפא בניטס וחניכיו נמשך גם בליגה, עם 0:2 על סאסואולו, שקירב אותם עד כדי שלוש נקודות מרומא שניצבת במקום השני עם 48 נקודות. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-61. דובאן ספאטה הצעיר, שכבש גם מול טרבזונספור, כבש עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה לאחר שהפגין עיקשות רבה. בדקה ה-70 הוא גם בישל, כשמסר למארק האמשיק וזה מצא מקרוב את הרשת עם בעיטה חזקה. שתי דקות לאחר מכן, דריס מרטנס הבלגי איחר בתיקול שחקן יריב וראה כרטיס אדום ישיר.

* בספרד, בקרב תחתית סוער, לבאנטה השיגה ניצחון סופר דרמטי על גרנאדה, 1:2, במשחק רבוי באירועים במסגרת המחזור ה-24 בספרד. יוסף אל עראבי העלה את גרנאדה ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-13, לפני שוויקטור קמארסה השיג שוויון בדקה ה-88. עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-94, דוד באראל כבש שוב, הפך את התוצאה ונתן ללבאנטה 1:2 ענק. ראמיס הורחק אצל המנצחת, אדריאן קולונגה ואל עראבי אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully