וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדאי שתחביאו את הטלפון. אם לא, גארנט יזרוק אותו לאסלה"

במינסוטה מתרגשים לקראת הבכורה של KG והמאמן פליפ סונדרס כבר בונה עליו כמנהיג וכמי שיכניס משמעת. זאק לוין: "אני מפחד, כי תפסתי לו את הלוקר. הצעתי לזוז. הוא שיחק בליגה לפני שנולדתי"

קווין גארנט שחקן מינסוטה טימברוולבס. מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס, צילום מסך
אוטוטו הבכורה. גארנט/צילום מסך, מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס

אחרי היום המטורף שסגר את חלון ההעברות של ה-NBA, מתרגלים כל עשרות השחקנים שהחליפו קבוצות לבתים החדשים שלהם. מי שחזר לבית חדש-ישן הוא קווין גארנט, שבצעד מרגש החליט לאשר את הטרייד עליו ונשלח מברוקלין למינסוטה, לזרועותיה של הקבוצה שהביאה אותו היישר מהתיכון ב-1995 והפכה אותו לסופרסטאר בליגה במשך קצת יותר מעשור.

עכשיו, גם גארנט יודע, הגיע הזמן לעבוד ואם הוא כבר לא יכול לתרום על המגרש כמו בעבר, לפחות מבחינת מנהיגות אין לו מתחרים. לאחר שתורים ארוכים כבר נראו מחוץ לאולם של הטימברוולבס לפני הניצחון המפתיע על פיניקס.

"אחד השחקנים הוותיקים אצלנו אמר לאחד הצעירים 'היי, תשמע, כש-KG נכנס לחדר ההלבשה, כדאי מאוד שהטלפונים הסלולאריים שלכם יהיו מוחבאים טוב, כי אם לא, הוא יזרוק לכם אותם לאסלה בערב של משחק", סיפר פליפ סונדרס על התחושות במינסוטה לקראת הופעת הבכורה של גארנט, שצפויה להיות מול וושינגטון בלילה שבין רביעי לחמישי.

זאק לוין, שהדהים את הליגה בתחרות ההטבעות האחרונה, אמר: "זה חדר ההלבשה שלו ואני די מפחד האמת, כי אני חושב שהוא הולך להגיד משהו על זה שתפסתי לו את הלוקר. הצעתי לו לקחת את הלוקר בחזרה, אמרתי לו שייקח אותו, רציתי שהוא יישב במקום שלו. אמרתי לו שאני אזוז, אבל הוא אמר שהוא פשוט יישב כיסא אחד ליד. זה הולך להיות נהדר עבורי, אני בטוח. זה חבר עתידי בהיכל התהילה, אנשים. אין שחקן שלא רוצה להגיע לרמה שלו. הוא שיחק בליגה הזו עוד לפני שנולדתי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully