וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי אשדוד בגמר אליפות ישראל

סיום סופר דרמטי לאליפות. ראשון לציון זכתה באליפות בפעם ה-14, כשניצחה בשובר שוויון של ספירת נקודות (267 לעומת 232). קבוצת המשנה של חצור ירדה לליגה הארצית

ליאור קרויטור, אלכס בס שחקני בדמינטון. צילום: בוריס אפשטיין,
בדמינטון. סיום דרמטי לאליפות/צילום: בוריס אפשטיין

גם בבדמינטון יש כנראה חשיבות למסורת של הישגים. מכבי ראשון לציון זכתה בפעם ה-14 באליפות ישראל למועדונים, אבל הפעם באופן ממש לא שגרתי, כשניצחה בשובר שוויון של ספירת נקודות את מכבי אשדוד בגמר פלייאוף הליגה הלאומית. שתי הקבוצות סיימו ב-3:3 את הגמר שהתקיים באולמה של אשדוד מפני שזירת הפלייאוף המקורית, אולם קיבוץ חצור, ניזוק מהסערה בסוף השבוע. במצב זה של תיקו סופרים מערכות, אלא שאז התברר כי גם במערכות יש שוויון בין היריבות, ועל כן פנו השופטים לספור נקודות משחק בתוך המערכות, ואז הוכרזה ראשון לציון כמנצחת, 267 נקודות מול 232 נקודות לאשדוד. אגב, את המנצחת מאמן ראובן מוזס, מאמנה לשעבר של אשדוד.

בהתמודדות עצמה, אריאל שאינסקי מאשדוד, אלוף הליגה האישית והמדורג 2 בישראל אחרי מישה זילברמן האולימפי, ניצח 0:2 את אלכס בס מראשון לציון, וכן ניצח 1:2 יחד עם עדי רודינסקי בזוגות מעורבים את ליאור קרויטר ודנה קוגל. קרויטר נקם כשניצח בזוגות גברים יחד עם בס את גדי מוזס ויעקב פרלוב, ואילו מוזס מאשדוד ניצח 0:2 את ברק מימון. בתגובה, ניר יוסים ניצח 1:2 את איליה קוניאק האשדודי. בנשים, דנה קוגל מראשון לציון ניצחה 0:2 את שרי רוטשטיין. חצי הגמר המקביל הסתיים ב-3:3 בין אשדוד לבין חצור, ואשדוד עלתה בזכות יחס מערכות טוב יותר, 6:7. קבוצת המשנה של חצור ירדה לארצית בתום משחקי הפלייאוף התחתון.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully