וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קירילנקו בדרך לצסק"א מוסקבה: "רוצה לשחק איפה שהלב"

ברוסיה מדווחים שהפורוורד, שנחתך מפילדלפיה 76', צפוי לחתום בקבוצה בה כיכב בעבר. צסק"א נמצאת בבית המקביל לזה של מכבי תל אביב ביורוליג. "אני רוצה לשחק העונה ואז לחשוב אם לפרוש"

אנדרי קירילנקו במדי ברוקלין נטס. AP
חוזר לרוסיה. קירילנקו/AP

אחרי שנחתך מפילדלפיה 76', אנדריי קירילנקו בדרך חזרה לצסק"א מוסקבה. לפי אתר "יורובאסקט" הפורוורד הרוסי צפוי לסכם במועדון בו כיכב בעבר, ובגיל 34 ינסה לסייע לו לזכות שוב ביורוליג. קירילנקו הגיע לפילדלפיה מברוקלין אולם לא התייצב מעולם לאימוני הקבוצה ועקב כך הושעה ממנה. בעקבות כך הסיקסרס העבירו אותו להליך ווייבר ומשאף קבוצת NBA לא רצתה אותו הוא הפך לשחקן חופשי וכעת הוא צפוי לחזור למולדתו. אמש (ראשון) העניק קירלינקו ראיון לעיתון "ספורט אקספרס" הרוסי ובו אמר: "אני לא רוצה לשחק איפה שהכסף אלא איפה שהלב". צסק"א טרם הפסידה העונה ביורוליג והיא משחקת בבית ו' ביורוליג, המקביל לבית בו משחקת מכבי תל אביב.

קירילנקו עבר מברוקלין לפילדלפיה ב-10 בדצמבר 2014 אחרי ששני המועדונים השלימו את העסקה ביניהם. הסיקסרס רצו שקירילנקו יחזור לכושר משחק וירשים במדי הקבוצה, כדי שהיא תוכל להעביר אותו עד לטרייד דד-ליין בפברואר. לקירילנקו יש בעיה רפואית במשפחה שגרמה לו לשהות באזור ניו יורק מאז הטרייד, ולכן גם לא רצה לחזור למגרש ולשחק בפילדלפיה. בהנהלת הסיקסרס האמינו שהקרבה של פילדלפיה לניו יורק והנכונות של ההנהלה להתגמש נוכח הבעיה שיש לקירילנקו, יגרמו לפורוורד הרוסי "להתייצב לעבודה". בסופו של דבר קירילנקו לא התייצב, הושעה ונחתך מהסגל של הסיקסרס.

"הכסף צריך להיות מוטיבציה לכל ספורטאי", אמר קירלינקו ל"ספורט אקספרס", "אבל כל הזמן העמדתי לעצמי אתגרים. כשהתחלתי לשחק ב-NBA הייתי בקבוצה אחת עם ג'ון סטוקטון וקרל מלון, איזה אגדות, ובשנה השלישית הקבוצה נבנתה סביבי. התפתחנו יחד, יוטה ואני. שיחקתי עשר שנים ב-NBA, גם במינסוטה הרגשתי טוב, בברוקלין בנו קבוצה שהתפתחה, אבל בפילדלפיה, בלי לפגוע, זה סיפור אחר. אני רוצה לשחק העונה ואז לחשוב האם לפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully