וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "מרתון ירושלים הוא התשובה לאלה המנסים לשבש את שגרת חיינו"

ראש עיריית ירושלים דיבר על המצב הבטחוני באירוע ההשקה של המרתון שייערך בבירה ב-13 במרץ: "התשובה הניצחת לאיומי הטרור היא שאנו נתייצב ונרוץ ברחובות העיר ללא חשש או פחד"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מתכונן לחצי מרתון ירושלים. מגד גוזני
ניר ברקת. גם הפעם הוא ייקח חלק באירוע/מגד גוזני

אירוע ההשקה של מרתון ווינר ירושלים החמישי התקיים היום (שני) בהנחיית טניסאי העבר, אנדי רם. באירוע השתתפו ראש העיר ניר ברקת, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, רמי לוי, ראש אגף הספורט בעירייה, אורי מנחם ומנכ"ל הטוטו, איציק לארי. בעוד כשבועיים וחצי, ב-13 במרץ, תישמע יריית הזינוק למרתון, כש-25,000 רצים מ-60 מדינות שונות בעולם יקחו בו חלק, כאשר כ- 2,200 רצים מרחבי העולם יגיעו במיוחד להתחרות במרתון. בנוסף, למעלה מ-60 צוותי תקשורת מהעולם יסקרו את האירוע.

האירוע יחולק לשבעה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 5 ק"מ, מקצה משפחות של 1.7 ק"מ, מרוץ הקהילות למרחק של 800 מטר ומקצה אופני יד של כ 16 ק"מ.
ביוזמה מיוחדת של עיריית ירושלים הוחלט על פתיחת מקצה ראשון מסוגו בישראל שיוקדש השנה במרתון ירושלים למשפחות. ההרשמה למקצה, באורך של 1.7 ק"מ תיעשה באופן משפחתי וכל בני המשפחה יקבלו מספר רץ זהה. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים. המרתון אגב, צפוי להביא למעלה מ-8,000 לינות בעיר, הכוללות את לינות הרצים ומלוויהם, והכנסות של כעשרה מיליון שקלים לתיירות בעיר הכוללות לינה, מסעדות, מוסדות תרבות, תחבורה ועוד.

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים, אשר סיים בעצמו חמישה מרתונים מלאים וירוץ בחצי המרתון בירושלים, אמר: "מדובר באירוע יוצא דופן ויחיד במינו, המסמל את החזרה לשגרה בעיר המיוחדת שלנו. מרתון ירושלים הוא התשובה שלנו לאלה המנסים לשבש את שגרת חיינו ולפגוע בה, ואני קורא לכולם להגיע, להירשם, להזדהות ולהפגין סולידריות עם ירושלים. התשובה הניצחת לאיומי הטרור, היא שאנו נתייצב ונרוץ ברחובות ירושלים, ללא חשש או פחד, ונראה שאנו חזקים ואיתנים. מדובר באירוע בינלאומי המושך מדי שנה אלפי רצים מעשרות מדינות שהפך בחמש שנות קיומו לחלק מלוח השנה של אצנים ברחבי העולם, בשורה אחת עם מרתונים בערים המובילות בעולם כגון ניו יורק, פריז, לונדון וברלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully