וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק לוי יפתח גם נגד עירוני קרית שמונה בגביע

23.2.2015 / 11:52

חואן פאבלו עדיין לא החלים ושוער המשנה יעמוד בין הקורות במשחק יום רביעי. פריצה ויצחקי לא יכללו בסגל. פאקו: "אני עוד צריך לנתח את הדברים ולבדוק למה נראינו כה עייפים"

one

שחקני מכבי תל אביב יצאו אמש (ראשון) יחד לארוחת ערב במסעדה בנווה צדק בתל אביב. מדובר בארוחה שנקבעה כבר בשבוע שעבר ותוכננה להתקיים במסעדה אשר סגורה בימי ראשון לקהל הרחב. התשלום אגב הוא מקופת הקנסות של השחקנים. למסעדה הגיעה הקבוצה מאימון ערב שערך פאקו אייסטרן בקרית שלום. הבאסקי קיים אסיפה קצרה לפני האימון במהלכה התייחס ספציפית להפסד להפועל חיפה שלשום ולא קשר אותו עם שתי תוצאות התיקו שהיו לקבוצה לפניו.

"זה היה רחוק מאוד מהמשחק הרגיל שלנו", אמר הבאסקי. "אמנם החזקנו הרבה יותר זמן בכדור, אבל לא ידענו לעשות איתו את הדברים הקבועים שלנו. לצערי היינו כבויים במשחק הזה. אני עוד צריך לנתח את הדברים ולבדוק למה נראינו כה עייפים". פאקו כאמור לא התייחס להפסד כחלק מתקופה רעה של הקבוצה, אלא דיבר בצורה מקצועית על המשחק בסמי עופר.

היום מאפשר המאמן לשחקנים יום מנוחה ומחר יחל בהכנה למשחק הגביע ביום רביעי בקרית שמונה. ברק לוי ימשיך בשער הקבוצה וקרוב לוודאי שחואן פאבלו הפצוע בכלל לא יוכל להירשם כמחליף. ברק יצחקי וראדה פריצה עדיין פצועים בעצמם ולא יהיו בסגל.

האלופה תעמוד לדין בגין השלכת רימון עשן בסיום המשחק בחיפה שלשום ביציע אוהדיה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, אוהדי מכבי תל אביב טוענים שמי שפתח את הרימון היה אוהד מכבי חיפה שחדר ליציע שלהם במטרה לעורר פרובוקציה. הנהלת מכבי תל אביב קיבלה אתמול צילומים שממחישים כי זורק הרימון לא לבש בגדים המזוהים עם מכבי תל אביב ובקבוצה מתכוונים להילחם כדי שהקבוצה לא תיענש.

אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. יוסי ציפקיס
מי הדליק את הרימון ביום שבת?/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully