וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי דיסלדורף: אורי ששון זכה במדליית ארד

מדליה נוספת למשלחת הישראלית בגרמניה כאשר ששון, שמתחרה בקטגוריה של מעל 100 ק"ג, השיג ארבעה ניצחונות, כולל על מדליסט הארד מאליפות אירופה

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. ברני ארדוב
ממשיך בהתקדמות. אורי ששון/ברני ארדוב

הישג פנטסטי נוסף לישראלים בגרנד פרי דיסלדורף: אחרי מדליית הזהב של אליס שלזינגר תחת דגל בריטניה ומדליית הארד של שגיא מוקי, צירפה המשלחת הישראלית מדליה שנייה כאשר אורי ששון (מעל 100 ק"ג) זכה במדליית ארד יוקרתית תוך שהוא ממשיך לשמור על יציבות ברמות הגבוהות בעולם.

ששון הכניע באיפון תוך 20 שניות בסיבוב הראשון את טמולן בטולגה ממונגוליה. לאחר מכן הגיע לקראתו הגאורגי לבאני מתיאשווילי לקרב מותח שבו השניים לא השיגו ניקוד, אבל הגאורגי ספג שני עונשים לעומת אחד של ששון ולכן הודח. ששון קיווה להמשיך במומנטום גם בסיבוב השלישי, אבל היפני ריו שיצ'ינואה, סגן אלוף העולם המכהן, השיג איפון תוך דקה ושבע שניות, ושלח את הישראלי להתמודד במסגרת בית הניחומים.

רוחו של ששון לא נפלה והוא השיג שני ניצחונות יפים מאוד. בראשון הוא הכניע באיפון את אדם אוקרואשווילי שספג ארבעה עונשים ועל כן הודח, ובקרב על מדליית הארד ציפה לו הגרמני אנדרה ברייטבארת', שסיים שלישי באליפות אירופה האחרונה, וניצח אותו בזכות ווזארי.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully