וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דוחא: שחר פאר הפסידה למדורגת 193 בעולם

פאר אמנם הובילה 4:6 נגד סו-וויי שייה מטיוואן, אבל איבדה כמעט את כל משחקוני ההגשה שלה בשתי המערכות הבאות ונוצחה 6:2, 6:1 בדרך להדחה כואבת במיוחד

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
מה קורה לה? שחר פאר/ברני ארדוב

שחר פאר ממשיכה לדשדש: הטניסאית הבכירה של ישראל הפסידה בסיבוב המוקדמות השני של טורניר דוחא לסו-ווי שייה מטיוואן (193 בעולם) 4:6, 6:2, 6:1. פאר המדורגת 113 בעולם דווקא נראתה טוב במהלך המערכה הראשונה, אבל אז היא הלכה לאיבוד בשתי המערכות הבאות וסיימה את דרכה בטורניר.

במערכה הראשונה כאמור פאר הראתה עליונות והשיגה שבירה ראשונה במשחקון השלישי, אבל מיד קיבלנו שרשרת של שבירות גם בשלושת המשחקונים הבאים בדרך ל-3:3 לא יציב מבחינת השתיים. פאר שמרה על ההגשות ל-4:4, מיד השיגה שבירה קריטית וסגרה את הסיפור עם 4:6 יפה.

אלא שבמערכה השנייה שום דבר כבר לא עבד לפאר. היא איבדה את ההגשות במשחקון השני, ולמרות שהחזירה בשבירה, היא נשברה שוב והידרדרה ל-3:1. מכאן יריבתה מטיוואן השתלטה על המשחק, שמרה על הקצב הטוב ואפילו חתמה עם עוד שבירה בדרך ל-2:6. המערכה השלישית הייתה במעמד צד אחד בלבד כאשר פאר נשרה בשלושת משחקוני ההגשות שלה, וגם שבירה אחת מצידה לא המתיקה את הגלולה מבחינתה והיא סיימה עם 6:1 משפיל.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully