וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באס דוסט הלוהט כבש צמד, וולפסבורג ניצחה 1:2 את הרטה

החלוץ ההולנדי העלה את מאזנו ל-11 מתחילת 2015 (שני רק למסי) וסידר לזאבים 3 נקודות חשובות. ברנימיר הרגוטה כבש בתוספת והציל את מנשנגלאדבך מהפסד ב-1:1 מול המבורג

שחקן המבורג, זולטן שטיבר, חוגג. GettyImages
זולטן שטיבר חוגג. המבורג הייתה קרובה לניצחון/GettyImages

המחזור ה-22 בליגה הגרמנית נמשך הערב (ראשון), כשבמוקד, וולפסבורג הלוהטת ניצחה 1:2 את הרטה ברלין מצמד של באס דוסט הלוהט. עוד לפני כן, המבורג, שהושפלה במחזור הקודם על ידי באיירן מינכן, ממנה ספגה 8:0, כמעט והתאוששה מאותו הפסד מביך, אך ספגה בתוספת הזמן וסיימה את משחק הבית שלה מול בורוסיה מנשנגלדבאך רק ב-1:1.

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
שני רק למסי ב-2015. באס דוסט/GettyImages

וולפסבורג - הרטה 1:2

מי יעצור את באס דוסט? החלוץ ההולנדי הפנטסטי סידר לוולפסבורג סגנית המוליכה ניצחון ושלוש נקודות חשובות מאוד שמותירות לה עדיין תקווה קלושה להדביק את באיירן מינכן בקרב האליפות. דוסט, שכבש צמד באמצע השבוע בליגה האירופית ורביעייה מפוארת ב-4:5 הדרמטי מול לברקוזן, העלה את המארחים ליתרון ראשון בדקה העשירית אחרי שקיבל כדור בראש מאנדרה שורלה ומטווח של 11 מטר בעט לרשת. האורחים לא ויתרו ויוליאן שיבר השיג את השוויון אחרי חצי שעה. אקס דורטמונד קיבל כדור משטוקר מצד שמאל ונגח לרשת הגבוהה. השוויון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-74. לואיז גוסטבו קשר נבחרת ברזיל בעט כדור אדיר לקורה ודוסט שוב היה במקום הנכון כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את מאזנו ל-11 שערים מתחילת 2015.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מקס קרוזה שחקן מנשנגלאדבך חוגג. GettyImages
שוויון דרמטי. מקס קרוזה/GettyImages

המבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

למחזור הקודם המבורג הגיעה עם שני ניצחונות רצופים. אלא שאז הגיעה באיירן מינכן, שפירקה אותה לגורמים. היא קיוותה להתאושש מהמכה הקשה בבית מול גלדבאך, והייתה קרובה גם לעשות זאת כשהוליכה 0:1 כמעט עד לדקות הסיום, אלא שבדקה ה-92 היא ספגה שער שוויון כואב במיוחד, ואספה נקודה בלבד. זולטן שטיבר ההונגרי כבש בדקה ה-74 את השער היחיד במשחק והשני שלו העונה, לפני שברנימיר הרגוטה קבע שוויון בתוספת הזמן. המבורג פספסה הזדמנות ענקית להעלות מהמקום ה-14 ל-11 בטבלה, גלדבאך עדיין במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully