וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: עוד תיקו מאכזב לרומא, ניצחונות ללאציו ומילאן

טוטי כבש, אבל הג'אלורוסי סיימו ב-1:1 מול ורונה ורחוקים כבר תשע נקודות מיובנטוס המוליכה. שער ניצחון גדול לקנדרבה ב-1:2 של לאציו על פאלרמו, אינזאגי נרגע עם 0:2 ביתי על צ'זנה

- סיידו קייטה שחקן רומא עם פרנצ'סקו טוטי. AP
בלי להתכוון, הרס לטוטי את החגיגה. סיידו קייטה/AP

בצל המשבר הקיומי של פארמה ודחיית הדרבי של גנואה, נמשך היום (ראשון) המחזור ה-24 בליגה האיטלקית, שנפתח כזכור ביום שישי עם ניצחונה של יובנטוס 1:2 על אטאלנטה. רומא המשיכה לאכזב עם 1:1 בחוץ מול ורונה, לאציו ניצחה 1:2 את פאלרמו ופיפו אינזאגי נשם קצת עם 0:2 ביתי של מילאן על צ'זנה. במשחק שנעל את הערב נפרדו טורינו ופיורנטינה ב-1:1.

ורונה - רומא 1:1

תיקו שישי בשבעה משחקי ליגה לג'אלורוסי, שלא הצליחו לנצח גם את פיינורד בליגה האירופית ביום חמישי (1:1) ורחוקים כעת תשע נקודות מהפסגה, כשגם המקום השני שלהם כבר לא מובטח לגמרי. פרנצ'סקו טוטי בן ה-38 הבקיע לראשונה מאז הצמד בדרבי, בבעיטה יפה מ-24 מטרים בדקה ה-26, אבל ורונה השוותה בחלוף 12 דקות הודות לשער עצמי של סיידו קייטה חסר המזל, שעמד ברחבה וראה את הנגיחה של בושקו ינקוביץ' פוגעת בו ונכנסת פנימה.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא כובש שער מול ורונה. GettyImages
שער יפה, אבל מה יהיה עם תוצאות התיקו? פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

לאציו - פאלרמו 1:2

הביאנקוצ'לסטי עלו למקום הרביעי בזכות גולאסו של אנטוניו קנדרבה, שבדקה ה-778 עבר שני שחקנים בצד שמאל, נכנס לרחבה ושיגר לחיבורים כדי להשיג הכרעה באולימפיקו. הפתיחה דווקא הייתה של פאלרמו, כאשר פאולו דיבאלה הנפלא חמק בין שחקני ההגנה של לאציו ושלח בשמאל באלגנטיות לפינה בדקה ה-26. שער הליגה ה-12 שלו העונה. אלא שהיתרון של פאלרמו לא החזיק מעמד יותר מדי זמן, ושבע דקות לאחר מכן הקפטן סטפנו מאורי השווה מקרוב. מאורי יכול היה להשלים צמד ולבצע מהפך, אבל הקשר פרנקו ואסקס הציל מהקו. בביצוע של קנדרבה, אף אחד כבר לא יכול היה להושיע.

אנטוניו קנדרבה שחקן לאציו. Paolo Bruno, GettyImages
יופי של שער. אנטוניו קנדרבה/GettyImages, Paolo Bruno

מילאן - צ'זנה 0:2

אחרי ההפסדים לאטאלנטה, לאציו ויובנטוס, ההדחה מהגביע והתיקו הביתי המאכזב מול אמפולי, מילאן השיגה שלוש נקודות והתקדמה למקום התשיעי. גם הפעם זה לא היה פשוט מול הלפני אחרונה, אבל ז'רמי מנז הצרפתי בישל בדקה ה-22 לג'אקומו בונאבנטורה, שמ-17 מטרים ירה כדור חד בימין לפינה הרחוקה. היכולת של הרוסונרי הייתה טובה יותר הפעם, אבל היא חיכתה לדקה ה-90 כדי להשיג את השני מהנקודה הלבנה, כשעל הפנדל היה חתום ג'אמפאולו פאציני המחליף שציין שער ליגה ראשון העונה.

פיורנטינה - טורינו 1:1

אחרי ששיחקו באמצע השבוע בליגה האירופית, שתי הקבוצות נפגשו ביניהן למשחק שהיה רדום ברובו אך סיפק דרמה גדולה בסיום. מוחמד באבקר החמיץ פנדל כבר אחרי עשר דקות, אבל חמש דקות מוחמד סלאח הרכש מצ'לסי העלה את הויולה ליתרון אחרי דאבל פס עם ג'ילארדינו. פיורנטינה היתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון שהיה מעלה אותה למקום הרביעי, אבל ג'וזפה וויבס קבע את תוצאת הסיום שתי דקות מאוחר יותר אחרי שבעט מזווית לא פשוטה לפינה ופנימה. פיורנטינה מאבדת שתי נקודות חשובות, אבל רחוקה רק שלוש נקודות מנאפולי השלישית. טורינו עלתה למקום התשיעי

אמפולי - קייבו 0:3
לאמפולי: דניאלה רוגאני (22), מאסימו מקארונה (46 ו-67)

שחקני מילאן עם ג'אקומו בונבנטורה (במרכז). AP
הרגיע את אינזאגי. ג'אקומו בונאבנטורה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully