וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מחווה מרגשת לקני סייף, גרשון ניצח את רפאלוב בדרבי הישראלי

90 דקות לגרשון ו-80 לרפאלוב ב-1:2 של גנט על קלאב ברוז', דקת דומיה מרגשת נרשמה לכבודו של אביו של קני סייף שהלך לעולמו. 90 דקות לניר ביטון בסלטיק, 45 לבן שהר בווילם II

בדרבי "הישראלי" בבלגיה, גנט של רמי גרשון (90 דקות) וקני סייף (לא היה בסגל) גברה 1:2 על קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב (80 דקות). ברוז', שמוליכה את הליגה הבלגית, השיגה שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, אנדרלכט השנייה צימקה ממנה את הפער לנקודה אחרי שניצחה 0:1 את גנק. מנגד, גרשון השלים 90 דקות אצל המנצחת, ואילו סייף לא היה בסגל. אגב סייף, רגע לפני שריקת הפתיחה שחקני שתי הקבוצות והאוהדים, כיבדו את השחקן שאיבד את אביו לפני מספר ימים עם דקת דומיה.

* בסקוטלנד, סלטיק, עם ניר ביטון בהרכב (90 דקות), רשמה היום (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות, הפעם כשהביסה בביתה 0:4 את המילטון אקדמיקל. קשר נבחרת ישראל, שהצטיין ב-3:3 מול אינטר בליגה האירופית, ראה את כריס קומונס כובש את השער הראשון במשחק רק בדקה ה-57, מה שפתח את הסכר. שבע דקות אחר כך סטפן יוהנסן כבש את השני כשדבקה ה-78 ג'ון גווידטי קבע 0:3. קומונס השלים צמד בדקה ה-82, וסלטיק ניצחה 0:4 רגע לפני הגומלין מול אינטר באמצע השבוע. ההופס שמרו על המקום הראשון בטבלה, והם רחוקים שלוש נקודות מאברדין השנייה, לה משחק עודף.

* בהולנד, החלוץ בן שהר פתח בהרכב של ווילם II ב-1:1 מול אייאקס ושיחק 45 דקות לפני שהוחלף. ווילם נמצאת במרכז הטבלה בהולנד, אייאקס נמצאת במקום השני, אך היא רחוקה מאוד מפ.ס.וו המוליכה, שנמצאת במקום הראשון (14 נקודות מפרידות בין השתיים). דן מורי ישב על הספסל של ויטסה לאורך כל 90 הדקות ב-1:2 של קבוצתו על טוונטה.

* בקפריסין, החלוץ רוברטו קולאוטי פתח בהרכב של א.א.ק לרנקה והשלים 65 דקות, ב-0:5 של קבוצתו על אתניקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully