וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה את גלבוע/גליל 62:70 והורידה אותה למקום האחרון

צפו בתקציר: קבוצתו של צביקה שרף ממשיכה להתאושש בצורה מרשימה, והנחילה ליריבה מהצפון הפסד שמיני רצוף. נהריה רשמה ניצחון היסטורי בחולון עם 86:89, הרצליה גברה על מכבי חיפה 72:87

one

המחזור ה-20 בליגת העל נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד המחזור עמד המשחק המרתק בין מכבי אשדוד לגלבוע/גליל, ולארח 40 דקות מותחות הייתה זו הקבוצה מעיר הנמל שניצחה 62:70, נחלצה מהמקום האחרון והורידה אליו את קבוצתו של ברק פלג. הפועל חולון, אחת הקבוצות החמות בליגה, נעצרה על ידי עירוני נהריה המשתפרת, כשהסגולים רשמו ניצחון ראשון אי פעם בתולדותיהם באולם הפחים. דומיניק מגווייר מחולון סיים עם טריפל דאבל של 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. לאחר שגברו על החולונים 86:89. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21 אירחה בני הרצליה את מכבי חיפה וגברה עליה 72:87.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ניב אהרונסון
מרים את אשדוד. שרף/ניב אהרונסון

מכבי אשדוד - הפועל גלבוע/גליל 62:70

צביקה שרף לא האמין כשהגיע למכבי אשדוד שיוכל להעלות את הקבוצה אל מעל לקו האדום כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום הסיבוב השני, אלא שההשפעה של המאמן הוותיק על הקבוצה הדרומית היא דרמטית ובארבעת משחקיו עד כה רשם הרס"ר שלושה ניצחונות גדולים, וחילץ את אשדוד מהמקום האחרון בטבלה. מי שנפלה אליו היא גלבוע/גליל, הקבוצה הגרועה בליגה בסיבוב השני. בגן נר נותנים גיבוי למאמן ברק פלג אבל גם המהפכה בסגל לא עזרה בינתיים והקבוצה רשמה הפסד שמיני רצוף.

שחקן מכבי אשדוד ג'יימס נונאלי (ימין) שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
גלבוע/גליל רדפה, נונאלי ואשדוד לא מעדו/ניב אהרונסון

המשחק היה אגרסיבי בפתיחה ויכולת טובה של רפי מנקו אפשרה לגלבוע/גליל להוליך 16:18 בתום הרבע הראשון. ברבע השני אשדוד הכתיבה את הקצב, הוליכה לכל אורכו בזכות יכולת טובה של אסקה ונונאלי, והובילה 34:37 במחצית. ברבע השלישי קרטיס קלי שמר על היתרון של אשדוד שהוליכה 50:54 בתום שלושה רבעים. ברבע הרביעי גלבוע/גליל נשארה קרובה אבל לא הצליחה לחולל מהפך. איוון אסקה הוריד גג אדיר לאלכס יאנג כשנותרו שלוש דקות לסיום, והמארחת הוליכה 58:64. אבל אסקה ונונאלי לא אכזבו את אשדוד מקו העונשין, ובסיום אשדוד ניצחה 60:70.

קלעו למכבי אשדוד: קרטיס קלי 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, איוון אסקה 17 ו-9 ריבאונדים, ג'יימס נונאלי 11, אבי בן שימול 7, יהוא אורלנד ודונל טיילור 5 כל אחד, רם אליאספור 4, זאק רוזן 2.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: אלכס יאנג 13 נקודות, רפי מנקו 12, סטנלי בורל 9, מרכוס לואיס 7, איתי שגב ועודד ברנדווין 5 כל אחד, נמרוד טישמן 4.

איוון אסקה מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
אסקה פורץ לסל גבלוע/גליל/ניב אהרונסון

הפועל חולון - עירוני נהריה 89:86

ניצחון היסטורי לנהריה, שיצאה לראשונה בהיסטוריה עם ניצחון מאולם הפחים. הסגולים רשמו ניצחון שלישי רצוף וממשיכים במסע ההיחלצות שלהם מהתחתית. חולון רשמה הפסד ביתי שלישי העונה ופספסה הזדמנות לטפס למקום השני. שלומי הרוש קלע 15 נקודות בחולון ועקף את מורן רוט בדרך למקום ה-20 בקלעי כל הזמנים בקבוצה.

הרבע הראשון היה הפכפך אך יכולת טובה של אייזיק רוזפלט וגוני יזרעאלי סייעו לחולון להוליך 18:21 בסיומו. חולון הצליחה לשמור על יתרונה ברבע השני בזכות יכולת טובה של יזרעאלי, אבל אייל שולמן ורוברט רות'ברט השאירו את הסגולים קרוב. ונהריה החזירה לעצמה את היתרון משלשה של מארק ליונס. 12 שניות לסיום הרוחות התלהטו כשטוני קרוקר התעמת עם ליונס בגלל חסימה אגרסיבית מצדו של שחקן חולון. סל של שולמן עם הבאזר העניק לנהריה 38:40 במחצית.

שלשה של קרוקר נתנה את האות לירצת 4:12 של חולון, והמארחת הובילה 57:68 בתום הרבע השלישי. נהריה לא הרימה ידיים ובזכות נקודות של רות'ברט, עידו סטולרו וקני לאוסון רצה 3:15, וצימקה ל-85:84. סל של ליונס חולל מהפך, דומיניק מגוואייר החטיא ליי-אפ לחולון, פרנק רובינסון קלע אחת משתיים לנהריה מהקו, יזרעאלי שלח את ערן אסנטי לקו, הוא החטיא שתיים, אבל חולון לא הצליחה לתפוס את הכדור. סטולרו קלע אחת משתיים ו-9 שניות לסיום הסגולים הובילו 85:88. ג'ורדן טיילור קלע את הראשונה לחולון, החטיא במתכוון את השנייה אוונס החטיא פעמיים למארחת מהקו כשנותרו 4 שניות ובסיום נהריה ניצחה 86:89.

קלעו להפועל חולון: דומיניק מגווייר 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, שלומי הרוש 15, ג'ורדן טיילור 12, שון אוונס 11, אייזיק רוזפלט 10, טוני קרוקר 8, שון דניאל 1.

קלעו לעירוני נהריה: מארק ליונס 22 נקודות, רוברט רות'ברט 20 ו-11 ריבאונדים, אייל שולמן 15, פרנק רובינסון 12, עידו סטולרו וקני לאוסון 10 כל אחד.

עוד באותו נושא

תקציר: הפועל חולון – עירוני נהריה 89:86

לכתבה המלאה
שחקן עירוני נהריה אייל שולמן. מגד גוזני
ניצחון גדול באולם הפחים. אייל שולמן/מגד גוזני

בני הרצליה - מכבי חיפה 72:87

בני הרצליה של מיקי גורקה ממשיכה להתאושש ורשמה ניצחון שני רצוף כשגברה על הירוקים בקרב התחתית. מכבי חיפה פתחה מצוין וריצת 0:7 באמצע הרבע הוליכה אותה ליתרון 17:20 אחרי עשר דקות. בני הרצליה הייתה אדירה ברבע השני, ועשתה ריצת 4:17 שהשאירה את החיפאים המומים. ג'וש סלבי להט, דרון וושינגטון התחמם והמארחת הובילה 27:43 במחצית. חיפה קלעה רק 7 נקודות ברבע השני. ברבע השלישי החיפאים לא הצליחו לעצור את סלבי, רייט ויבזורי. רנה רוז'ו ייצר נקודות לחיפה, אבל הרצליה שמרה על יתרון דו-ספרתי והוליכה 52:64 בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון יבזורי החזיר את חיפה לתמונה והאורחת צימקה למינוס 4. הרצליה רצה בכל הזדמנות ודאנק אדיר של ג'וליאן רייט העלה אותה ליתרון 69:75 כשנותרו שלוש דקות לסיום. יותר מזה חיפה לא התקרבה, ובסיום הרצליה ניצחה 72:87.

קלעו להרצליה: ג'וליאן רייט 20 נקודות, אבירם זליקוביץ' וג'וש סלבי 17 כל אחד, דרון וושינגטון 16, יובל נעימי 7, עוז בלייזר 6, ג'ספר ג'ונסון 4.

קלעו למכבי חיפה: דגן יבזורי 21 נקודות, אייק אפוויאיבו 13 ו-11 ריבאונדים, רנה רוז'ו 11, וויל גרייבס 10, אלכס צ'וברביץ' 9, חנן קולמן 5, טמיר אריאלי 3.

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
ניצחון שני רצוף שנותן הרבה אוויר להרצליה. זליקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully