וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:2 בין טוטנהאם לווסטהאם בדרבי, ניצחון לליברפול

הפטישים הוליכו 0:2, אך רוז צימק וקיין השווה בדקה ה-95. קוטיניו (שער ענק) וסטרלינג נתנו לסקאוזרס 0:2 על סאות'המפטון. מופע אימים להווארד ב-2:2 של אברטון ולסטר

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי קיין. רויטרס
איזו דרמה. קיין אחרי השוויון/רויטרס

המחזור ה-26 בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. ווסטהאם וטוטנהאם סיימו ב-2:2 דרמטי בדרבי לונדוני, כשגם אברטון ולסטר נפרדו באותה תוצאה, גם כן לאחר שער דרמטי. מאוחר יותר ייפגשו סאות'המפטון וליברפול לקרב מסקרן באצטדיון האור.

seperator

טוטנהאם - ווסטהאם 2:2

איזו דרמה ענקית בדרבי הלונדוני. הפתיחה היתה שייכת להארי קיין, שהגיע לשתי הזדמנויות גדולות אך לא הצליח לנצלן אותן, וטוטנהאם נענשה: בדקה ה-22, מבצע קבוצתי נאה הסתיים בנגיחה של שייקו טיוטה, שלא הותירה להוגו לוריס סיכוי. בדקה ה-62 הכפיל דיאפרה סאקו את התוצאה, כשמארק נובל הגביה כדור אלכסוני, ומזווית קשה בעט הסנגלי פנימה וקבע 0:2. גמור? ממש לא. בדקה ה-81 הצליחו התרנגולים לצמק, כשדני רוז ניצל הדיפה לא טובה של אדריאן כדי לבעוט מקצה הרחבה, ולצמק ל-2:1. ואז, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, הכשיל אלכס סונג את הארי קיין ברחבה. החלוץ הלוהט בעט בעצמו את הפנדל, אדריאן הנהדר הדף, אך קיין שעט על הריבאונד, ובדקה ה-96 חילק בין הקבוצות את הנקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ווסטהאם שייקו קויאטה. רויטרס
יתרון 0:2 לא הספיק. קויאטה/רויטרס

אברטון - לסטר 2:2

משחק דרמטי נרשם גם בגודיסון פארק, שם אברטון ולסטר נפרדו שוב בתיקו, הפעם ב-2:2. מדובר בפעם השישית ברציפות שהשתיים מסיימות בתיקו במשחק במסגרת הפרמייר ליג. סטיבן נייסמית' כבש את השער הראשון במשחק, בדקה ה-57, לפני ששוער המארחת, טים הווארד, פתח בתצוגת אימים. בדקה ה-63 דיוויד ניוג'נט ניצל הדיפה מזעזעת של השוער האמריקאי כדי לדחוק מקרוב את השוויון. שמונה דקות אחר כך, אסטבן קמביאסו הבלתי נגמר ניצל גם הוא טעות של הווארד, ששוב הדף לא טוב, גם כן כדי לדחוק מקרוב. 1:2 ללסטר. אברטון לא ויתרה, ובדקה ה-88 הצליחה להשיג את השוויון הדרמטי, כשמת'יו אפסטון נגח לשערו, וקבע 2:2 שלא טוב לאף אחת מהקבוצות. לסטר האחרונה רחוקה כעת ארבע נקודות מחוף מבטחים, אברטון עם 28 נקודות, שש יותר מלאסטון וילה וברנלי, שנמצאות מתחת לקו האדום.

דיוויד ניוג'נט. גם הוא ניצל טעות של טים הווארד. GettyImages
דיוויד ניוג'נט. גם הוא ניצל טעות של טים הווארד/GettyImages

סאות'המפטון - ליברפול 2:0

ליברפול השיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות בכל המסגרות, עם 0:2 בחוץ על סאות'המפטון בקרב צמרת באנגליה. השער הראשון, והיפה במשחק, הגיע כבר בדקה השלישית, כשפליפה קוטיניו שיגר בעיטה אדירה למשקוף ופנימה. בדקה ה-73 ראחים סטרלינג הכפיל את התוצאה עם בעיטה מתוך הרחבה לאחר טעות בהגנת המארחת. ליברפול עלתה למקום השישי עם 45 נקודות, והיא רחוקה נקודה מסאות'המפטון שנמצאת במקום החמישי.

שחקן ליברפול, פליפה קוטיניו, חוגג. Richard Heathcote, GettyImages
פליפה קוטיניו חוגג. כבש שער ענק/GettyImages, Richard Heathcote

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully