וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של זלאטן: הוא רצה לעזוב את ברצלונה לריאל מדריד, כדי לנקום

מינו ראיולה חשף כי בקיץ 2010, אחרי שהסתכסך עם המאמן ולפני שעבר למילאן, היה החלוץ נחוש לעבור דווקא ליריבה השנואה: "ריאל היתה מושלמת עבורו. ההתנהגות של פפ היתה איומה"

זלאטן איברהימוביץ' בימיו בברצלונה עם פפ גווארדיולה. AP
מערכת יחסים עכורה. זלאטן ופפ/AP

רבות דובר על מערכת היחסים הקרירה בין זלאטן איברהימוביץ' ופפ גווארדיולה כשהשניים שיתפו פעולה בברצלונה. החלוץ השבדי התבטא בעבר פעמים רבות נגד המאמן, ובין היתר אמר: "גווארדיולה הוא מאמן פנטסטי, אין ספק, אבל כאדם? הוא פחדן אחד גדול. הוא לא גבר. אני זוכר איך כשרק הגעתי הוא אמר לי שהוא מצפה ממני להבקיע הרבה, אבל אחרי זמן מה כמעט לא דיבר איתי ולא נתן לי לשחק. הקרבתי הרבה בשבילו, אבל לגווארדיולה אף פעם לא היה את האומץ להגיד לי את זה. אין לו ביצים".

זלאטן עזב את ברצלונה אחרי עונה אחת בלבד, בקיץ של 2010, ונדד למילאן. כעת, חושף סוכנו של החלוץ מינו ראיולה שבקיץ ההוא, איברהימוביץ' רצה לעבור לריאל מדריד מתוך רצון עיקרי אחד: לנקום בפפ. כשנשאל מה התשבש בין השניים בברצלונה, אמר ראיולה: "רק הפילוסוף (גווארדיולה) יודע. כאדם, ההתנהגות של פפ היתה איומה. הוא מאמן מצוין. הוא אמר לזלאטן שיעזור לו עם הכל, ואז, לפתע, הפסיק לדבר איתו".

"פפ לא דיבר עם זלאטן, אפילו כשהיה פצוע", הוסיף הסוכן. "זלאטן עבד קשה מתמיד ורצה לחתום בריאל מדריד, אבל לא היו להם ביצים ולא היתה להם תכנית ברורה. זה מועדון פוליטי, לא נורמלי, ואני לא מבין איך הם עושים דברים. זה היה המועדון המושלם לזלאטן כי הוא שחקן גדול, בעל תשוקה גדולה, שיכול לעשות משהו מדהים בכל רגע".

על המשקל של מסי בעזיבת השבדי את קאמפ נואו סיפר ראיולה: "אני זוכר שהמנהל המקצועי קרא לי בנובמבר ואמר - תראה, מסי כועס, הוא לא שמח. הוא לא מבקיע הרבה שערים, וזלאטן חייב לעזור לו. זלאטן הסכים. אחרי חודש שמעתי שמסי הלך לבכות לגווארדיולה שהוא רוצה לשחק באמצע, ופפ לא הסכים לשחק עם שני חלוצים".

בכך נסללה דרכו של איברהימוביץ' למילאן, ומשם, בסופו של דבר, לפריס סן ז'רמן. אגב, ראיולה כלל לא בטוח שהלקוח המפורסם ביותר שלו יישאר בצרפת. "אני לא חושב שהוא יסיים את הקריירה בפריס סן ז'רמן", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully