וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: גל מקל מתרחק ממילאנו

מקורב לרכז לוואלה ספורט: "גל לא יחתום בקבוצה שלא יהיה ברור שהוא מגיע אליה במעמד בכיר, חשוב לו לשחק דקות משמעותיות עד לסיום העונה. יש כמה אופציות על השולחן, כמה מהן ייפסלו בגלל הדבר הזה"

דיווח באיטליה טוען היום (ראשון) שגל מקל מתרחק מחתימה במילאנו. על פי "ספורטנדו", הרכז הישראלי שבחן את ההצעה של האיטלקים הבין שהוא ייאלץ להתחרות על דקות משחק גם מול ג'ו רגלנד וגם מול דניאל האקט, ומסתמן שהוא לא ישוב לקדנציה שנייה בארץ המגף. בעקבות הדיווח אמר מקורב למקל לוואלה ספורט: "גל לא יחתום בקבוצה שלא יהיה ברור שהוא מגיע אליה במעמד בכיר".

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"מצב שהוא יחתום בקבוצה ולא ישחק בה לא יעזור למטרות שלו". גל מקל/קובי אליהו

"יש כמה אופציות על השולחן, כמה מהן ייפסלו בגלל הדבר הזה", הוסיף המקורב. "אנחנו מאמינים שבסופו של דבר הוא ימצא קבוצה כבר בימים הקרובים. אם הוא היה רוצה הוא היה חותם בסיטואציות פחות טובות כבר לפני כמה שבועות, אבל חשוב לו מאוד לשחק דקות משמעותיות עד לסיום העונה כדי להגיע טוב יותר לקיץ, שיש לו בו שתי משימות חשובות - גם לנסות ולהתקבל בחזרה ל-NBA וגם להוביל את נבחרת ישראל באליפות אירופה. מצב שהוא יחתום בקבוצה ולא ישחק בה לא יעזור למטרות שלו".

מקל ממשיך להיות מחוזר על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים, וכזכור ירושלים צפויה להציע לו חוזה גבוה יותר מזה של אלופת אירופה, בגובה של חצי מיליון דולר לעונה, כולל סעיף יציאה ל-NBA, אך גם הצהובים עדיין לא ויתרו על שירותיו.

מקל שיחק במכבי תל אביב, בין 2008 ל-2010, לפני שעזב לבנטון טרוויזו האיטלקית. אחרי עונה אחת בארץ המגף חזר לישראל כשחתם בשורותיה של מכבי חיפה, אותה הוביל לאליפות המדינה בעונת 2012/13, עם ניצחון בגמר על לא אחרת מאשר מכבי תל אביב. בסיום אותה עונה הפך לישראלי השני ב-NBA, כשהצטרף לדאלאס מאבריקס, ממנה שוחרר בסוף אוקטובר 2014. כחודש וחצי לאחר מכן הוא חתם בניו אורלינס, כשגם ממנה הוא שוחרר לאחר ששותף בארבעה משחקים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully