וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "המשחק הזה הוא צומת דרכים גורלי עבור המועדון"

קפטן הפועל תל אביב הבהיר כמה חשוב לאדומים לנצח את מכבי חיפה. אלי כהן: "הבעיה היא בחוד, נקווה שנבקיע שערים שישאירו אותנו בחוף מבטחים. יש שינוי ברוח הלחימה" (20:55, ער'1)

one

הפועל תל אביב תארח מחר (שני) את מכבי חיפה למשחק שינעל את המחזור ה-23 בליגת העל, בניסיון לפתוח פער של שש נקודות מהקו האדום. היום קיימו האדומים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן בהשתתפות המאמן אלי כהן. הפועל מגיעה למשחק אחרי הפסד 1:0 להפועל באר שבע, בידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול להרחיק אותם מאוד מהמרוץ לפלייאוף העליון.

"מניסיוני בארבעת המועדונים הגדולים הקהל של הפועל תל אביב תמיד תמך ואני קורא לו לבוא ולתמוך בהמוניו", הקהל הוא השחקן מספר אחד שלנו, ואנחנו קוראים לו לתמוך בנו עד לקביעת הפאנל של הפלייאוף העליון ולעזור עד שנגיע לחוף מבטחים", אמר המאמן אלי כהן בפתח מסיבת העיתונאים.

"אני מקווה שרוח הלחימה תימשך כי אנחנו רואים מה קורה, הפועל חיפה ניצחה וזה עזה באזז בתחתית ואנחנו שלוש נקודות מהתחתית, כל קבוצה מהמקום ה-6-7 בסכנה ויכולה להחליק למטה, וגם להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו צריכים להילחם עד טיפת הדשא האחרונה, לעשות סוויץ' ולהגיע לחוף מבטחים", הוסיף אלי כהן, "אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו את הכוח ואת הקהל שאם יחזור אלינו הוא ייתן רוח גבית. אנחנו מקווים להכתיב את הקצב מתחילת המשחק ועד סיומו".

"השחקנים עשו שינוי פאזה ברוח הלחימה, אני משווה נתוני לחימה כמו חטיפות כדור ויש לי שיא עם הסגל הזה, הבעיה שלנו היא בהתקפה, בניצול המצבים, עבדנו כל השבוע ואני מקווה שנראה את השיפור הזה, שנבקיע שערים שישאירו אותנו בחוף מבטחים", הוסיף השריף. "ניצחון מחר ייתן לנו הרבה שקט, וכשמנצחים שלושה ניצחונות יוצאים לדרך חדשה לגמרי. אם מחברים שני ניצחונות או שלושה אתה חוזר לנשום אוויר פסגות. הליגה קשה ומסוכנת. הפועל חיפה והפועל פתח תקוה חיפשו לצבור נקודות כדי להישאר אבל מי יודעף חיבור של כמה ניצחונות ואתה מדבר על אוויר פסגות, וזה הקודשי בליגה".

קפטן הפועל תל אביב שי אבוטבול לצד המאמן אלי כהן. קובי אליהו
"אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו את הכוח ואת הקהל שאם יחזור אלינו הוא ייתן רוח גבית". אלי כהן ושי אבוטבול/קובי אליהו

"נשחק עם מיטב האנשים ועם כל הכלים ההתקפיים שיש לנו", אמר כהן, "התיאום בהתקפה הוא נדבך חשוב ואנחנו מתאמנים על זה הרבה. נגד מכבי תל אביב לא היינו יריב, לא היינו במשחקף אבל אחרי זה בבאר שבע היינו דומינטיים ויצרנו מצבים בלי לנצל, אבל זה לא מספיק כדי לנצח. באר שבע התגוננה ויצאה למתפרצות אבל אי אפשר לצאת עם זה למכולת. שינינו את הסגנון ואת השיטה, אנחנו משחקים יותר קדימה עם מעברים מהירים יותר להתקפה כדי להבקיע שערים. בשבועיים האחרונים זה עובד. מול עכו היה קשה והשוו אבל בסוף הגיע הניצחון, מקווה שנביא את היכולת הזאת גם למשחקים הבאים".

"לא רציתי לשחרר את משה אוחיון ושלומי אזולאי כי אין לנו עודף כלים ולוקסוס לשחרר, יהיו עוד מאבקים שנצטרך לשתף אותם. משה אוחיון לא הגיע בכושר מלא ואני משתמש בו בדקות שאני יכול. כל שחקן עוזר לקבוצה, ואני מאמין שיעזור לנו בהמשך העונה", אמר כהן.

קפטן הפועל תל אביב שי אבוטבול: "בימים האחרונים אנחנו השחקנים יזמנו מהלך שיביא את האוהדים לשער 8 וגם להביא ילדים שקשה להם והמצב בבית לא מאפשר להם לבוא למשחק. נגד רעננה הרגשנו את הרוח הגבית מהקהל, זה חשוב לשחקנים בתקופה הזאת שהקהל יתמוך ללא יוצא מן הכלל ואני מקווה שנראה זאת מחר".

"המשחק הזה הוא צומת דרכים עבורנו, זה משחק גורלי עבור המועדון", הוסיף אבוטבול, "אחרי המשחק נוכל לחשוב מה אנחנו רוצים להמשך הדרך. אני מקווה שנבוא ונעשה את מה שאנחנו עובדים עליו. אנחנו לא משחקים מול שחקן כזה או אחר, אלא נגד מכבי חיפה. אחרי שגילי עזב צריך להביא יותר מעצמנו ואני מרגיש במשחקים האחרונים שעליי להביא יותר מעצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קפטן הפועל תל אביב שי אבוטבול. קובי אליהו
"אחרי שגילי עזב צריך להביא יותר מעצמנו". אבוטבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully