וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של יאיא טורה: "הוא רוצה להישאר בסיטי עד סוף הקריירה"

דימיטרי סלוק הכחיש את כל השמועות על עזיבה אפשרית של הכוכב: "אין דבר שהוא היה רוצה יותר מלסיים כאן את הקריירה ולהמשיך לעבוד במועדון. הוא יכול לשמש כמנהל ספורטיבי אחרי שיפרוש"

לאורך השנתיים האחרונות צצו לא מעט שמועות לפיהן יאיא טורה עלול לעזוב את מנצ'סטר סיטי. לפני כחודש נשאל האם ימשיך בעונה הבאה, והשיב: "זו השאלה הגדולה. אני לא יודע". דיווח ב'סאן' אף גרס כי האלופה תשקול למכור את הקשר החוף השנהבי כדי לפנות מקום לפול פוגבה, אלא שהיום (ראשון) הבהיר סוכנו, דימיטרי סלוק, כי טורה לא הולך לשום מקום.

"יאיא אוהב את מנצ'סטר סיטי ולמרות מה שהוא לפעמים אמר, הוא שמח במועדון", אמר סלוק. "למעשה, הוא רוצה להישאר כאן עד סוף הקריירה. אין דבר שהוא היה רוצה יותר מלסיים את קריירת המשחק בסיטי, ואז להמשיך לעבוד במועדון. בגלל זה אני רוצה שיציעו לו חוזה חדש, כדי להראות לו שהם רוצים שיהיה חלק מהעתיד. זה לא עניין של כסף, זה עניין של להשאיר את יאיא עד סוף הקריירה שלו ולהראות לו שמכבדים ואוהבים אותו".

הסוכן הוסיף: "כשיפסיק לשחק, הוא יכול לשמש בתפקיד ניהולי, אולי כמנהל ספורטיבי. תחשבו על זה. הוא זכה באליפויות באולימפיאקוס, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי, זכה בליגת האלופות ואליפות אפריקה. הוא מבין כדורגל עולמי. הוא שיחק בבלגיה, אוקראינה, יוון, צרפת, ספרד ואנגליה. סיטי יכולה להפוך למועדון גדול בעתיד אם ישכחו מהתכנית המשוגעת הזאת להיות כמו ברצלונה. הם צריכים לפתח זהות משלהם ולדעתי, מישהו עם הניסיון של יאיא יכול לספק את זה".

שחקני מנצ'סטר סיטי יאיא טורה, ווילפרד בוני. GettyImages
מאושר, למרות השמועות. טורה עם בוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully