וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן פארמה: "משאירים אותנו למות? אז נמות ביחד. נחרים משחקים"

בהתאחדות הכדורגל האיטלקית מתכננים להלוות 5 מיליון יורו למועדון הפאר שככל הנראה יפורק ויירד ליגה, אך אלסנדרו לוקארלי מיואש: "מעולם לא ראיתי סיפור כזה, אנחנו כמו שפני ניסיונות"

שחקן פארמה אלסנדרו לוקארלי. GettyImages
מיואש. לוקארלי/GettyImages

הסיפור העצוב של העונה בכדורגל האיטלקי הוא בלי ספק זה של פארמה. אמש (שבת) דווח בארץ המגף כי הקבוצה שנמצאת במצב כלכלי אנוש ככל הנראה תלך לפירוק, ובמקרה כזה, כל המשחקים שלה עד סוף העונה ייחשבו כהפסד טכני 3:0 והיא תרד לליגת המשנה. למועדון שזכה בשלושה גביעי איטליה, שני גביעי אופ"א וגביע מחזיקות אחד חובות של 197 מיליון יורו, ומאז יולי 2014, אף אחד בו - מהצוות המקצועי ועד השחקנים - לא קיבל משכורת.

כעת, לאחר שהמשחק מול אודינזה שנקבע להיום בוטל, מדווחים באיטליה על תכנית של התאחדות הכדורגל האיטלקית להצלת המועדון. על פי דיווחים, פארמה תקבל הלוואה בת 5 מיליון יורו, על מנת שתוכל לסיים את העונה בקרוב ולהתחיל להתכונן לפירוק ולעונה הבאה. דיון בנושא הפירוק נקבע ל-19 במרץ, ולאחר מכן ייתכן ויוכלו במועדון להתחיל לחפש בעלים חדשים שיציל את הספינה הטובעת.

קפטן הקבוצה אלסנדרו לוקארלי נשמע מיואש ואמר לגאזטה דלו ספורט: "העניינים היו מוזרים כבר שנתיים. אנחנו מרגישים נבגדים ממעשיו של הנשיא לשעבר. אם נלך לפירוק, זה אומר שלא תהיה עבודה ל-200 משפחות כאן. אני לא חושב על השחקנים, אלא על אלה שאמורים לקבל משכורת של 1,000 יורו בחודש. יש לנו אחריות כלפיהם. מעולם לא ראיתי סיפור עגום כזה. למה אף אחד לא פיקח על המועדון הזה? למה אפשרו לנו לרשום למעלה מ-200 שחקנים? איך אפשרו למועדון הזה להימכר פעמיים תמורת יורו אחד? זה מגוחך".

"אם לא נרגיש מוגנים, נחרים משחקים", איים לוקארלי. "נעלה למגרש ל-10 דקות, ואז נרד. הם מהמרים על חיי אנשים, וצריכים לתת לנו כבוד. השאירו אותנו כאן למות? אז נמות ביחד. אנחנו כמו שפני ניסיונות, והחוקים חייבים להשתנות. אני מוכן להישאר בפארמה גם בליגות החובבניות ולהמשיך ללבוש את סרט הקפטן".

פארמה עלתה לראשונה לסרייה א' בשנת 1990 ובשנים הבאות הפכה לחברה כמעט קבוצה בצמרת, למרות ירידת ליגה ב-2007-08. היא סיימה כסגנית האלופה בעונת 1996-97, זכתה בשלושה גביעים, הניפה פעמיים את גביע אופ"א (1995 ו-1999) ופעם אחת את גביע אירופה למחזיקות גביע (1993).

לאורך השנים שיחקו בקבוצה שחקנים בכירים כג'אנלואיג'י בופון, פאביו קנבארו, ג'אנפרנקו זולה, ליליאן תוראם, חריסטו סטויצ'קוב, תומאס ברולין, חואן סבסטיאן ורון, פאוסטינו אספרייה, פרננדו קאוטו, דינו באג'ו, מרקו די ואיו, רוברטו סנסיני ורבים אחרים.

שחקני פארמה בשנת 1999 חוגגים זכייה בגביע האיטלקי. GettyImages
מועדון הפאר יימחק מהמפה? פארמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully