וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: חשש מפציעתו של מייקל טוקורה

22.2.2015 / 11:10

הבלם הוחלף אחרי מתיחה בשריר הירך האחורי ועלול להיעדר בתקופה הקרובה, בדיוק כמו עודד גביש. קורצקי על ה-0:0 עם סכנין: "המשמעת הטקטית היתה ברמה גבוהה ואני מרוצה"

חשש בהפועל פתח תקוה מפציעתו של מייקל טוקורה אתמול (שבת) בסכנין. הבלם הוחלף אחרי מתיחה בשריר הירך האחורי ואם ייעדר בתקופה הקרובה, זו תהיה מכה לקבוצה שכן גם עודד גביש סוחב פציעה דומה כבר זמן ממושך ועוד לא חזר להתאמן בצורה מלאה. "כולם ביקרו אותנו שאנחנו ממלאים את הסגל בבלמים ובסוף חסרים לנו שחקנים בגלל פציעות", אמרו במועדון. טוקורה היה באחרונה מטובי השחקנים והעוגן של מרכז ההגנה, כך שחיסרון שלו עלול להיות משמעותי.

בקבוצה היו מרוצים מנקודת הליגה איתה חזרו דוחא, אבל השמחה התחלפה באוטובוס כשנודע שהפועל חיפה עולה ליתרון של 0:2 על מכבי תל אביב. "בסך הכל אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולא להסתכל על האחרות", אמר הבוקר המאמן מנחם קורצקי. "ברור שכמה שיותר קבוצות מסובכות למטה זה עדיף, אבל אני מאמין שאם נדע לקחת את הנקודות במשחקים שנותרו, אנחנו נישאר בליגה". קורצקי הוסיף: "יצאנו למשחק חוץ קשה בסכנין וחזרנו עם נקודה חשובה. עמדנו טוב במגרש. המשמעת הטקטית היתה ברמה גבוהה ואני מרוצה. בשבוע הקרוב נתחיל גם לעבוד יותר על החלק ההתקפי".

להפועל פתח תקוה שלושה משחקים מאוד קשים עד הפלייאוף התחתון. בשבוע הבא בית"ר ירושלים ואחרי זה דרבי ומכבי תל אביב.

מייקל טוקורה הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
"כולם ביקרו אותנו שאנחנו ממלאים את הסגל בבלמים ובסוף חסרים לנו שחקנים בגלל פציעות"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully