וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ריו: רפאל נדאל הודח בחצי הגמר

רצף של 52 ניצחונות רצופים על חימר בשלב חצי הגמר נעצר, כשהספרדי נכנע לפאביו פוניני 1:6, 6:2, 7:5 ורשם טורניר שלישי ב-2015 בו הוא לא מצליח להגיע לגמר: "התעייפתי מוקדם מדי"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מה יהיה? נדאל/רויטרס

לאחר שנאלץ לשחק אל תוך השעות הקטנות של הלילה ברבע גמר, ייתכן כי הלילה (בין שבת לראשון) רפאל נדאל שילם את המחיר. השור ממאיורקה הודח בחצי גמר טורניר ריו לאחר שהפסיד 1:6, 6:2, 7:5 לפאביו פוניני (28 בעולם), ובכך נעצר לו רצף של 52 (!) ניצחונות על חימר בשלב חצי הגמר. בשבוע הבא ישתתף נדאל בטורניר בואנוס איירס בתקווה להתאושש ולהחתיל לצבור ניצחונות לקראת הרולאן גארוס שייצא לדרך עוד שלושה חודשים, בידיעה שעד כה, שיחק השנה שלושה טורנירים ועדיין לא הגיע לגמר.

"היכולת שלי קרובה למה שהייתי רוצה, קרובה יותר משהיתה לפני חודש", אמר הספרדי אחרי ההפסד. "מבחינה פיזית אני אותו הדבר. הכל אותו דבר. אין שינויים בחיים שלי או בהכנה שלי. השבוע הזה בריו לא היה שלילי. אני צריך להיות שמח מאיך ששיחקתי את המערכה הראשונה, אבל התעייפתי מוקדם מדי. הדברים האלה קורים".

פוניני, שיפגוש בגמר את דויד פרר, סיכם: "כולם יודעים שנדאל הוא הטוב ביותר על חימר. אין לי מילים לתאר את הרגע הזה. אני שמח בטירוף. זה המשחק הטוב בקריירה שלי".

* איבו קרלוביץ' ודונלד יאנג העפילו לגמר טורניר דלריי ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully