וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "אנחנו פייבוריטיים. קשה בלי סופו אבל אנחנו לא מודאגים"

22.2.2015 / 8:43

שחקנה של מכבי תל אביב החלים ממחלתו ומלא ביטחון לקראת גמר הגביע מול ירושלים (21:00, ספ'5). ג'ייק כהן: "לא חושבים על ההפסד ב-30 הפרש, זה היה לפני הרבה זמן, אנחנו שונים עכשיו"

one

מכבי תל אביב תנסה לזכות הערב בגביע המדינה כשתתמודד בארנה מול הפועל ירושלים (ראשון, 21:00, ספורט 5 ו-HD). הצהובים, ששוהים במלון בירושלים, מודעים כי מצפה להם התמודדות לא קלה מול האדומים. "זה כמו משחק בית של ירושלים. זה בארנה שלהם ויגיעו המון אוהדים של ירושלים", אומרים במכבי תל אביב. מחזיקת הגביע תשחק ללא סופוקוליס שחורציאניטיס, שנפצע שלשום באימון וסובב את הקרסול, ובמקומו הוחלט לרשום את ג'ו אלכסנדר.

פורוורד הצהובים ג'ייק כהן אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "המשחק בארנה של ירושלים אבל אני בטוח שיהיו הרבה אוהדי מכבי. זה מרגש. אנחנו ניגשים לכל משחק בגישה של לנצח. לא חושבים על ההפסד ב-30 הפרש, זה היה לפני הרבה זמן, אנחנו קבוצה שונה עכשיו. נבוא ונעשה הכול כדי לזכות בגביע". כהן התייחס ליכולת של קבוצתו במשחק חצי הגמר נגד מכבי חיפה ואמר: "המשחק מול חיפה? הגביע הוא מזן אחר, יש משחק אחד לכן לא משנה מה אנחנו עושים. יש לנו שחקנים מצוינים ואמונה עד הסוף, כך גם היה מול חיפה".

פרנקו: "קבוצות לא יהפכו את עורן השבוע". גודס על חיסרון סופו: "ברור שאיבדנו משהו"

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שכח מחיפה ומתרכז בגישה. ג'ייק כהן/קובי אליהו

סילבן לנדסברג אמר לקראת ההתמודדות: "התגברתי על הווירוס שהיה לי ואני שמח לשחק במשחק. היו לנו כמה ימים להתכונן למשחק החשוב וזה דבר גדול, זה סייע לנו לדעת מה אנחנו רוצים ולעשות ב- 100 אחוזים את מה שצריך. זה עזר גם לירושלים. היא קבוצה טובה והכול יכול להתרחש בזמן משחק, אי אפשר להירדם במשחק כזה".

לנדסברג הוסיף: "איך אפשר לשאול מי עדיפה? אני משחק במכבי. מכבי היא הפייבוריטית. יש עליות ומורדות בעונה, אולי במשחקים האחרונים אנחנו לא מציגים את הכדורסל הכי טוב שלנו, אבל אנחנו מנצחים. באנו להתמודד על הגביע ולזכות זו. לדעתי זה עניין מנטלי , שצריך להגיע אגרסיביים, כל עוד נעשה את זה - נהיה בסדר".

על היכולת של ליאור אליהו בירושלים ועל חסרונו של שחורציאניטיס אמר לנדסברג:" ליאור הוא שחקן מצוין, ננסה לעצור אותו כי הוא עושה דברים טובים התקפית. יש לנו שחקנים טובים, סופו הוא שחקן מצוין ותרם לנו במשחקים רבים, קשה לשחק בלעדיו אבל אנחנו לא מודאגים, יש לנו שחקנים מצוינים. נרים את הראש ונמשיך. אנחנו רעבים לתואר ורוצים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב עם סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
לנדסברג מאמין שיניף גביע גם ללא עזרתו של שחורציאניטיס במגרש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully