וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון: "אני אגיד לשחקנים: 'תנו לי להניף את הגביע, זה חשוב לי'"

קפטן הפועל ראשון לציון, שמתכוון לפרוש בסוף העונה, דרוך לקראת גמר הגביע האחרון בקריירה שלו, נגד מכבי ראשון לציון (א', 20:20, 5+). יואב נאמן שמחפש גביע שמיני לא מתכנן לעשות לו חיים קלים

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון. קובי אליהו
בפעם האחרונה. מיממון/קובי אליהו

הגביע ה-14 של הפועל ראשון לציון והראשון מאז 2012 או ה-11 של מכבי והשלישי ברציפות? שתי הקבוצות ייפגשו לאחד מרגעי השיא של העונה ביום ראשון (20:20, 5+) בהיכל הדרייב אין בתל אביב כאשר רגע הציון הכי משמעותי בו יהיה כאשר עידן מימון יזכה לשחק בפעם האחרונה במעמד הזה לאחר שהצהיר כי בכוונתו לפרוש בתום העונה.

באיגוד הכדוריד מעריכים שכ-2,700 צופים יגיעו להתמודדות על אף שבאותו יום מתקיים גמר הגביע בכדורסל, ונכון לעכשיו נותרו כ-200 כרטיסים. בין 20 ל-30 אוטובוסים יסיעו את האוהדים בשיירה שתצא מהאולמות הביתיים של שתי הקבוצות לתל אביב.

עידן מימון, שרק לאחרונה חצה את גבול 3,000 השערים בליגת העל וכעת מקווה להניף בפעם ה-11 בקריירה את הגביע, נרגש: "לגמר הזה יש משמעות שונה לגמרי מכל גמר אחר. זה ה-דרבי, הסופר קלאסיקו של הכדוריד הישראלי, ומבחינה אישית אין לי רצון יותר גדול מאשר לסיים את פרק המשחק ולהניף גביע. אני מחכה לרגע הזה, והמשימה הולכת להיות קשה. מכבי ראשון לציון מגיעה בפורמה מצוינת ואי אפשר להשוות בין הקבוצה שפתחה את העונה לבין זו כעת.
"אני מניח שארגיש את הצמרמורות כשנעשה את האימון הראשון ב'דרייב אין'", ממשיך הקפטן הוותיק. "כולם יודעים כמה אני אוהב את הפועל תל אביב, ולשחק באולם הזה בגמר הגביע זו סגירת מעגל עבורי. אני אוהב את התמודדות עם הרגעים של ההתרגשות והלחץ, ואני יודע שעוד אתגעגע אליהם. אני אומר משפט אחד, אולי שניים לשחקנים: 'תנו לי להניף את הגביע, זה חשוב לי מאוד'".

יואב נאמן שינסה להניף את הגביע השמיני שלו ב-12 השנים האחרונות, מתאר את החוויה מהצד שלו: "אני כבר מת לשחק את הגמר הזה, והשעות שלפני הן הכי קשות, ממש כפי שהכי חשוך לפני עלות השחר. אני משתוקק לשריקת הפתיחה, אפילו שאנחנו מרגישים טוב לקראת המשחק ויודעים שאנחנו נהיה שם. אנחנו יודעים שגם הפועל יהיו שם. זה יהיה מבחן מעניין לספורט שלנו, לבוא ולכבוש את הטריטוריה הלא ידועה הזאת מבחינת הכדוריד שנקראת 'דרייב אין', ואין ספק שזה נותן המון דרייב ומוסיף לריגוש, בטח במסע שהקבוצה שלנו עוברת השנה, יותר מכל שנה אחרת שאני במועדון.

"ג'ו מתתיה עושה עבודה אדירה, ולעשות את החוויה עם חבר'ה שהם 'פרשים', זה להתרגש יחד איתם. אני שמח שיוצא לי בגמר כנראה האחרון של עידן להיות שם מולו. לדעתי הוא הולך להוציא במעמד הזה את הטוב ביותר שלו מולי, ואני מאוד מקווה שזה יגרום לי להוציא גם את הטוב ביותר שלי מולו".

עוד לפני המשחק יתקיים גמר הנשים ב-17:30 בין בנות הרצליה למ.כ. חולון, שתי הקבוצות המובילות והמעוטרות בענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully