וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה וריאל מדריד עלו לגמר הגביע

האלופה גברה 79:87 על האנדלוסים ותפגוש בגמר את מחזיקת הגביע שהביסה 83:100 את חובנטוד בחצי הגמר השני בקנריה. איטליה: ססארי ומילאנו העפילו לגמר

כמו בישראל, גם באירופה ניצלו את פגרת היורוליג למשחקי הגביע. אחרי שניצחה בקושי ברבע הגמר את ולנסיה, ברצלונה גברה גם על מלאגה החזקה 79:87 ותפגוש בגמר מחר את ריאל מדריד, שהביסה את חובנטוד 83:100. באיטליה ססארי עלתה לגמר אחרי 65:77 רג'יו אמיליה ותפגוש שם את מילאנו שניצחה 65:76 את ברינדיסי.

פורוורד ברצלונה מאצ'יי לאמפה. GettyImages
הצטיין בברצלונה. לאמפה/GettyImages

ריאל מדריד - חובנטוד 83:100

בשנה שעברה זכתה ריאל מדריד בגביע בזכות סל על הבאזר של סרחיו יול מול ברצלונה. הלילה יול כיכב מול חובנטוד וסידר לקבוצתו מפגש חוזר מול האלופה בגמר הגביע. הגארד הנפלא של הבלאנקוס להט עם 19 נקודות וחמש שלשות ללא החטאה. סרחיו רודריגס הוסיף 15 נקודות ושבעה אסיסטים כשפליפה רייס וגוסטבו איון חוגגים מתחת לסלים עם 11 ו-13 נקודות בהתאמה. אלפרד סאגנה קלע 14 לחובנטוד שהפתיעה את גראן קנריה המארחת ברבע הגמר, אך היתה חסרת אונים מול סוללת הכוכבים של פאבלו לאסו.

ברצלונה - מלאגה 79:87

לברצלונה הדברים הולכים בצורה קשה העונה ואחרי הניצחון הדחוק ברבע הגמר מול ולנסיה, האלופה גברה גם במשחק צמוד על מלאגה החזקה והבטיחה מקום בגמר שייערך מחר בערב בקנריה. האנדלוסים נשארו צמודים במשך שלושה רבעים, אבל הקטלאנים שעטו ל-20:28 ברבע האחרון. דשון תומאס הצטיין למנצחים עם 13 נקודות. בראד אולסון שחזר לא מכבר מפציעה הוסיף 11 וחמישה אסיסטים. לאמפה וטומיץ' קלעו 10 כל אחד. מינדאוגאס קוזמינסקאס הוביל את האנדלוסים עם 13 נקודות. 12 נקודות ושבעה אסיסטים של גריינג'ר לא הועילו.

דייויד לוגאן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זוכרים אותו? דייויד לוגאן כיכב בססארי/ברני ארדוב

* באיטליה ססארי עלתה לגמר הגביע אחרי 65:77 ביתי קל מול רג'יו אמיליה. הקבוצה שפתחה את העונה ביורוליג, שוב הפציצה מבחוץ ופירקה את היריבה שלה עם 12 שלשות. דייויד לוגאן, אקס מכבי תל אביב ניצח על החגיגה עם ארבע שלשות ו-16 נקודות. ג'רום דייסון, עוד שחקן שכיכב בליגה שלנו בהפועל חולון הוסיף 15 למנצחים. רימאנטס קאוקינאס הוביל את המפסידים עם 21 נקודות.

מי שתפגוש את ססארי בגמר היא מילאנו שהביסה 65:76 את ברינדיסי בחצי הגמר השני. מרשון ברוקס הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, סמרדו סמואלס אקס הפועל ירושלים הוסיף 13 ודניאל האקט 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully