וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במ.ס. אשדוד לפטר את קלינגר. בן זקן: "הוא נשאר"

הקהל קרא למאמן להתפטר בעקבות היכולת החלשה ב-0:0 הביתי נגד נועלת הטבלה הפועל עכו, גורמים במועדון טוענים ש"אין מוצא אחר", אבל הבעלים שוחח עם קלינגר ובשלב זה לא מתכוון לפטרו

one

מ.ס. אשדוד ניצלה הערב (שבת) מהפסד ביתי מול הפועל עכו ונותרה במרחק ארבע נקודות מהקו האדום אחרי 0:0 מול נועלת הטבלה, אבל היכולת החלשה הותירה תחושות קשות במועדון ומעמדו של המאמן ניר קלינגר התערער עד מאוד. האוהדים שהגיעו לאצטדיון הי"א ליוו את השחקנים בשריקות בוז לאורך המשחק כולו והפנו קריאות "תתפטר" לעבר מאמנם.

הבעלים ג'קי בן זקן נמנע מלפטר את המאמן אחרי התבוסה הכואבת 5:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר, אך דרישת הקהל לפטר את קלינגר, האווירה הלא טובה במועדון ובעיקר התחושה בקבוצה כי אין אפשרות אחרת לצאת מהמצב הבעייתי אליו נקלעה הקבוצה, עלולים להוביל לשינוי. בסביבתו של בן זקן אמרו לו: "אין מוצא אחר, השינוי הכרחי".

בן זקן שוחח עם קלינגר ובשלב זה לא מתכוון לבצע שינוי. הערב הוא הבהיר: "קלינגר נשאר".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
הלחץ גובר. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

קלינגר נשאל בסיום בנוגע למעמדו והשיב: "מבחינתי השאלה הזו מיותרת לגמרי".

על המשחק אמר: "עברנו שבוע מאוד קשה ולא היה קל לעכל את ההפסד 5:0 למכבי חיפה. קיבלנו סטירה מאוד חזקה וזה ניכר במשחק שלנו ובביטחון של חלק מהשחקנים. החסרון של דוידוב שפותח לנו את כל האמצע גם לא עזר במיוחד. לא הגענו למספיק מצבים ועכו כמעט עקצו אותנו במתפרצות כמה וכמה פעמים. אופיר מרציאנו באמת נתן הופעה נהדרת והציל אותנו מהפסד. אני שמח שלפחות הוא חזר לעצמו.

על מצבה של אשדוד בטבלה אמר: "לפני שאנחנו בכלל מדברים על תחתית או צמרת, אנחנו קודם כל צריכים לשפר את איכות המשחק שלנו. זו המטרה העיקרית שלנו. אנחנו נצטרך לייצר קבוצה שכבר במשחק הבא תיראה יותר טוב גם מנטלית וגם מבחינת כדורגל. אני יכול להבין את הקהל שאיבד סבלנות היום. בשבוע שעבר חטפנו תבוסה והיום זה גם ניכר והשפיע. התגובה היא טבעית ונורמלית ומגיע לנו לקבל בראש על שבוע שעבר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל עכו נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
לא הגיע לעמדת הראיונות. שלומי דורה/ניב אהרונסון

מנגד, מאמן הפועל עכו שלומי דורה לא היה מוכן להתראיין ושלח את העוזר שלו איציק טוויזר.

"הגענו לחמישה מצבים של מאה אחוז גול ולא השכלנו להבקיע, אבל אנחנו מרוצים מהמשחק שלנו", אמר טוויזר. "אנחנו מסתכלים על הצד החיובי, שבמשחק חוץ קשה מול אשדוד הגענו להרבה מצבים. כל עוד יש סיכוי תיאורטי נמשיך להילחם. היינו היום חסרי מזל והוכחנו שגם בלי סליחי אנחנו יכולים לשחק טוב מאוד. אותי חינכו לא להסתכל אחורה אלא קדימה, ולהסתכל קדימה זה להתמודד עם מה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully