וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ זכתה בטורניר דובאי

הרומנייה ניצחה 4:6, 6:7 (4) את קרולינה פלישקובה הצ'כית ותחזור אל המקום השלישי בעולם. להאלפ זהו תואר עשירי בקריירה ושני מסבב הפרמייר, לאחר שזכתה באותו הטורניר גם בשנה שעברה

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
תואר עשירי בקריירה. האלפ/רויטרס

סימונה האלפ זכתה הערב (שבת) בתואר השני שלה מסבב הפרמייר, לאחר שהצליחה לשמור על התואר מדובאי, בו זכתה גם בשנה שעברה. הרומנייה, המדורגת רביעית בעולם, ניצחה 4:6, 6:7 (4) את קרולינה פלשיקובה הצעירה והמוכשרת, המדורגת 18 בעולם. להאלפ זהו התואר העשירי בקריירה וכאמור השני מהסבב היוקרתי ביותר פרט לטורנירי הגרנד סלאם וטורניר גמר הסבב. בעקבות הזכייה בתואר הראשון שלה בשנת 2015, תחזור הרומנייה אל המקום השלישי בעולם על חשבונה של פטרה קביטובה, שהודחה מוקדם מהטורניר.

המערכה הראשונה הייתה שקולה מאוד, כשהמשחקון השביעי שוב היה הקריטי ובו הצליחה האלפ להשיג שבירה ועוד אפילו אחת על האפס. פרט לאותו משחקון, שתי השחקניות שמרו על ההגשות שלהן לאורך כל הסט וזה 4:6 להאלפ. המערכה השנייה הייתה הרבה פחות יציבה כששתי השחקניות נשברו ביחד לא פחות משמונה פעמים בדרך לשובר שוויון. גם שובר השוויון היה צמוד מאוד, כשהאלפ הפסידה נקודה וירדה ל-4:3, אבל אז הצליחה להשיג שתי מיני שבירות בדרך ל-4:5 ושמרה על ההגשות שלה כדי לנצח בשובר השוויון 4:7 ולהכריע את המשחק כולו.

"אני מאושרת מאוד כרגע", אמרה האלפ בסיום, "אני לא יכולה להסביר במילים איך אני מרגישה. זה תואר מדהים בשבילי וחשוב מאוד לקריירה שלי. אני שמחה מאוד ורוצה ליהנות מהרגע".

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. GettyImages
הטורניר הנהדר נגמר עם גמר. פלישקובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully