וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 72 דקות לכיאל בניצחון ברייטון, ריקן ניצח את דאבור

הקשר הישראלי זכה לתשואות כאשר הוחלף בניצחון 3:4 על בירמינגהאם, קבוצתו חזרה לנצח אחרי חודש. 18 דקות לריקן ב-0:2 של ציריך בדרבי על גראסהופרס, אצלה דאבור השלים 90 דקות

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
זכה לתשואות. בירם כיאל/GettyImages

בירם כיאל פתח הערב (שבת) בהרכב ברייטון ושיחק 72 דקות בניצחון 3:4 על בירמינגהאם בליגת המשנה באנגליה. כיאל הציג יכולת מצוינת בקישור וזכה לתשואות כאשר הוחלף בדקה ה-72. ז'ואאו קרלוס הפורטוגלי ואיניגו קלדרון הספרדי כבשו צמדים לזכות ברייטון, שנותרה מעל הקו האדום אחרי חודש קשה ללא ניצחונות.

* אבי ריקן ניצח את מונס דאבור בדרבי של ציריך, כאשר פ.צ. ציריך חגגה עם 0:2 על גראסהופרס. דאבור שיחק 90 דקות, אבל קבוצתו נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-16 וספגה פעמיים במחצית השנייה מאסמיר קאייביץ' (53) ואמין שרמיטי (63). ריקן נכנס כמחליף בדקה ה-72.

* עוד בשוויץ: ניסו קפילוטו פתח בהרכב סנט גאלן בחוץ מול סיון, אבל המשחק הופסק בדקה ה-68 במצב של 0:0 בגלל מזג האוויר הסוער.

* אייל גולסה פתח בהרכב פאוק סלוניקי, שהתאוששה מהתקופה הרעה עם 1:3 בחוץ על וריה. פקונדו פריירה (10), מיגל ויטור (28) וכריסטיאן נובואה (42) כבשו את השערים. גולסה השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-39.

* רם שטראוס שיחק 90 דקות בהרכבה של סלאמינה, שהפסידה 3:1 לארמיס בחוץ, במסגרת המחזור ה-21 בליגה הקפריסאית.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של מאיורקה, שניצחה 0:3 בבית את אוסאסונה בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully