וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "לא יקרה כלום אם לא יאריכו לי את החוזה בריאל מדריד"

המוליכה הספרדית תפגוש מחר (ראשון, 22:00, 5+ לייב) את אלצ'ה, המאמן לא חושש למעמדו: "מרגיש שמעריכים אותי מאוד". סוכנו של פוגבה טוען שמחירו 100 מיליון יורו, רויס עדיין בתמונה

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
איקר קסיאס. צפוי להמשיך בין הקורות של ריאל/GettyImages

אחרי ניצחון החוץ החשוב על שאלקה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות באמצע השבוע, ריאל מדריד תחזור מחר (ראשון, 22:00, 5+ לייב) לזירה המקומית, כשתתארח אצל אלצ'ה, במסגרת המחזור ה-24 ב'ליגה-ליגה'. סרחיו ראמוס ופאביו קואנטראו הפצועים ייעדרו, איקר קסיאס צפוי לפתוח בין הקורות.

רגע לפני המפגש, בבירת ספרד התייחסו לאפשרות שמאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי, יאריך את חוזהו. המאמן האיטלקי התייחס לאפשרות שיישאר במדריד מעבר לחוזהו שתם בקיץ 2016: "בסיום העונה נדבר על חוזה חדש. בכל מקרה, יש לי חוזה עד 2016 ואם לא יאריכו לי אותו, לא קרה כלום. אשאר פה עד אז. בכל מקרה, אני לא חושב שיש קשר בין חוזה חדש לבין זכייה בתארים. אני מרגיש שמעריכים אותי מאוד במועדון - השחקנים, האוהדים, הצוות המקצועי והנשיא. זו הרגשה מצוינת".

אנצ'לוטי המשיך: "לחץ מכיוונה של ברצלונה? אנחנו תלויים בעצמנו. אם ננצח את אלצ'ה, נישאר שבוע נוסף במקום הראשון". האיטלקי חשף פרטים מחדר ההלבשה: "אני לא אוהב שמתייחסים אליי כאבא של השחקנים או שקוראים לי כך. אני מעדיף אח של השחקנים כי זה הופך אותי לצעיר יותר. בכל מקרה, אני שמח שיש בינינו יחסים כל כך טובים.

התקשורת במדריד ממשיכה לעסוק באפשרויות הרכש של ריאל מדריד לעונה הבאה. אחרי שסוכנו של פול פוגבה הצהיר שמחירו יעמוד על 100 מיליון יורו וטען כי ריאל לא בתמונה כרגע, הציגו "במארקה" את יתר המועמדים להצטרף לבלאנקוס בקיץ הקרוב או לאחר מכן. הראשון הוא המגן הברזילאי דנילו, שככל הנראה יעזוב את פורטו בקיץ ומועמד גם לברצלונה. מרקו רויס ודויד דה חאה עדיין בתמונה, למרות שחידשו את חוזיהם לאחרונה בדורטמונד ומנצ'סטר יונייטד, בהתאמה. כמו כן, אמריק לאפורט (בלמה הצרפתי של אתלטיק בילבאו), המגן הצעיר חוסה גאיה מוולנסיה והשוער קיקו קסיאה מאספניול מוזכרים כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully