וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל: "כספי נתן לנו דחיפה, למרות שלא קלע הרבה"

ג'ורג' קארל היה מרוצה מהבכורה כמאמן סקרמנטו ושיבח את הפורוורד הישראלי: "הוא נלחם כמו גדול". גם בתקשורת פרגנו: "נראה שהוא חזר להיות השחקן שלפני הפציעה בברך"

שחקן בוסטון סלטיקס ברנדון באס עם עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
קרדיט מהמאמן החדש. כספי משקיף מימין/AP

עומרי כספי קיווה כי הזעזוע מאחורי הקווים בסקרמנטו ייטיב עמו, וכי המאמן החדש והמוערך ג'ורג' קארל יבטח בו יותר מאשר המאמן הקודם, טיי קורבין. אם לשפוט על פי המשחק הלילה (בין שישי לשבת), בו סקרמנטו ניצחה 101:109 את בוסטון, נראה שכספי קיבל את מבוקשו. הפורוורד הישראלי זכה ל-31 דקות, הכי הרבה במשחק אחד מאז חודש דצמבר, וענה בתצוגה חיובית, למרות שהידית לא הייתה מאופסת. כספי סיים עם שבע נקודות (2 מ-9 מהשדה, 2 מ-4 מהעונשין), שישה אסיסטים ולא פחות מ-12 ריבאונדים, שיא קריירה ב-NBA.

בסיום, הישראלי זכה לשבחים ממאמנו החדש. "למרות שהוא לא קלע הרבה, כספי נתן לנו דחיפה גדולה מהספסל. הוא נלחם כמו גדול ונתן לנו דקות איכותיות. כל הספסל שלנו היה טוב, אני רק יכול לקוות שזה יימשך ככה".

גם התקשורת המקומית בסקרמנטו התלהבה מהתפנית החיובית במשחק של כספי. בלייק אלינגטון מ'סקטאון רויאלטי' צייץ "כספי עובד קשה יותר מכל הגבוהים של הסלטיקס בריבאונד", בעוד ג'ייסון ג'ונס הוסיף כי "כספי משחק כמו ששיחק עם מייקל מאלון לפני הפציעה בברך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully