וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מאמין בשחקנים, אני בטוח שנצליח להישאר בליגה"

לראשונה העונה, צ'רלטון השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות (0:3 על וויגאן), אך המאמן שומר על פרופורציות: "כרגע הטבלה לא מעניינת אותנו, חשוב שנמשיך להשתפר לקראת המשחק הבא"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
גיא לוזון. מאמין בשחקניו/GettyImages

אחרי נחיתה קשה בצ'רלטון, גיא לוזון סוף סוף מתחיל להיכנס לעניינים. אמש (שישי) המאמן השיג ניצחון ליגה שני ברציפות - דבר שקבוצתו עדיין לא השיגה מפתיחת העונה - אחרי שהביסה 0:3 את וויגאן, במסגרת המחזור ה-32 בליגת המשנה באנגליה. לוזון וקבוצתו עלו זמנית למקום ה-13 בטבלה, ואף פתחו פער של תשע נקודות מהמקום שמוליך לליגה השלישית בטיבה באנגליה.

"ידענו שוויגאן קבוצה טובה מאוד", אמר לוזון, "היא נלחמת על חייה וידענו שיהיה לנו קשה מאוד. עבדנו בצורה נהדרת על המגרש והשוער שלנו לא נגע בכדור כל המשחק. כבשנו שלושה שערים והיו לנו הזדמנויות לכבוש שערים נוספים, אך אנחנו מרוצים מהתוצאה. מצב הדשא היה נוראי, אבל קבוצה טובה יודעת לנצח הן במגרשים רעים והן במגרשים טובים. אני שמח שהצלחנו לשמור על רשת נקייה, זו מטרה עבורנו. אני מאמין בשחקנים שלי ויש לי ביטחון שנישאר בליגה, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל להשיג את המטרה הזו. בכל מקרה, הטבלה כרגע לא חשובה. מה שחשוב הוא שנמשיך להשתפר לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully