וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין פלויד מייוות'ר ומני פקיאו יתקיים ב-2 מאי בלאס וגאס

עכשיו זה רשמי: שני הצדדים הכריזו כי ייפגשו ב-2 במאי בלאס וגאס. מייוות'ר: "אוהדי הספורט יראו קרב ענקים". פקיאו: "אני יכול להבטיח שניתן את הקרב שלו ציפו שנים"

עולם האגרוף חיכה לזה - וההודעה הרשמית הגיעה. אמנם, בתחילת השבוע שעבר דווח כי פלויד מייוות'ר ומני פקיאו ייפגשו במאי לקרב ראשון ביניהם אי פעם, אולם כולם המתינו להודעה הרשמית.

ביום שישי ההודעה הזו הגיעה ואפשר כבר להתכונן: 2 במאי באולם של מלון MGM בלאס וגאס. פקיאו נגד מייוות'ר, באחד הקרבות הגדולים בהיסטוריה של הענף, שיכריע מיהו המתאגרף הגדול ביותר בדור הזה.

לאחר חמש שנים של מגעים בין הצדדים, התאפשר סופסוף הקרב לאחר שכל המכשולים הוסרו. מייוות'ר הודיע על כך ברשתות החברתיות: "אני שמח להודיע שהדיונים עברו בהצלחה ועל ההחלטה שהושגה, להיפגש עם מני. ניתן לחובבי הספורט את מה שהם רוצים, זה הולך להיות אירוע האגרוף הכי גדול בהיסטוריה".

ההודעה הייתה אמורה להימסר ביום חמישי, אבל טופ ראנק, סוכנו של פקיאו, הדליף את המידע, מה שהוביל לכעס של מייוות'ר. מסתבר שלפי החוזה, לאמריקאי הייתה זכות ראשונים להודיע על הקרב, מה שאכן עשה ביום שישי.

"אני יכול להבטיח לכולם שניתן את הקרב שלו ציפו שנים", אמר פקיאו, "האוהדים חיכו הרבה זמן לזה ומגיע להם. אני מקדיש את הקרב לאלה שציפו שיקרה. אני מקווה, כמו תמיד, להביא גאווה לעם הפיליפיני".

אז בין ה-2 ל-3 במאי (שעון ישראל), נוכל לקבל את התשובה הסופית לשאלה מיהו המתאגרף הגדול ביותר של זמננו. אל תשכחו לסמן בלוח השנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully