וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לו לחכות: מייקל ג'ורדן מקים מועדון גולף פרטי

להוד אוויריותו נמאס מהמסלול האטי במועדון בו הוא נוהג לשחק, והוא החליט להקים מסלול לעצמו. "מועדון החברים יהיה קטן, אולי פחות ממאה המינויים. החברים יהיו מעולם הספורט ומקורבים"

מייקל ג'ורדן משחק גולף. AP
במסלול משלו. ג'ורדן/AP

אהבתו של מייקל ג'ורדן לגולף ידועה והוד אוויריותו לא מחמיץ הזדמנות לבלות את זמנו במרחבי הדשא, אולם לאחרונה הוא אינו מרוצה מהמסלול במועדון הגולף בעיר יופיטר שבפלורידה, שם הוא נוהג לשחק ומחזיק גם באחוזה פרטית. לפי "יאהו ספורט" "המסלול אטי מדי" עבור הכדורסלן האגדי, שחגג יום הולדת 52 השבוע. ג'ורדן מתואר כשחקן המשחק מהר, וככל הנראה נמאס לו לחכות לשחקנים האחרים, שעקב המסלול האטי אף משחקים לאט יותר. "כמו כל איש עשיר ומשוגע, ג'ורדן החליט לבנות מגרש לעצמו", דווח ב"בליצ'ר ריפורט". ג'ורדן החל לברר על קניית שטח אדמה באזור, ממש ליד מועדון גולף בו חבר גם הגולפאי טייגר וודס. "מועדון החברים יהיה קטן, אולי פחות ממאה", אמר מקור ל"יאהו ספורט", "המינויים בו יהיו חברים מעולם הספורט ומקורבים".

מייקל ג'ורדן בן 52: צפו במהלכיו הגדולים ביותר

כמו בכדורסל: תראו את חבטת הגולף הזאת של אייר ג'ורדן

הגולפאי לשעבר בראד פקסון אמר לאתר גולף.קום שבעבר הוא בדק את השטח בו מיועד לקום המועדון של ג'ורדן וציין ש"הטופוגרפיה והתשתית באזור מקשים על הפיתוח. אם עושים שם משהו, זה צריך היות די מיוחד". כסף לא מהווה מכשול עבור מייקל ג'ורדן, שבין שאר נכסיו נמצאת קבוצת שארלוט הורנטס והמגזין פורבס העריך את הונו ביותר ממיליארד דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מייקל ג'ורדן משחק גולף. AP
לחברים בלבד. ג'ורדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully