וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בתואר "שער החודש": בן 11, אוהד סלטיק, עם תסמונת דאון

הפרמיירליג הסקוטית עשתה מחווה מרגשת לג'יי ביטי, שמשאלת הכריסמס שלו הייתה לכבוש עבור הקבוצה. לאחר שביטי בעט לרשת במחצית המשחק מול המילטון, השער שלו הועמד להצבעה וזכה עם 97 אחוז מהקולות. צפו בביצוע וסמארס המאושר מברך

בווידיאו: השער של ביטי

לא מעט שערים נהדרים היו מועמדים לזכות בתואר "שער חודש ינואר של הפרמיירליג הסקוטית", אבל בסופו של דבר, לאף אחד מהם לא היה סיכוי אמיתי. באחת ההצבעות הכי חד צדדיות בתולדות התחרות, התואר הזה הלך לג'יי ביטי, ילד בן 11, אוהד סלטיק, אשר סובל מתסמונת דאון. סקוטלנד כולה נרגשת.

בחודש שעבר הוזמן ביטי על ידי סלטיק להצטרף למסע של הבויז למשחק החוץ שלהם מול המילטון אקדמיקל, זאת לאחר שמשפחתו סיפרה לקבוצה שהוא ביקש בכריסמס מסנטה קלאוס לכבוש שער עבור סלטיק ולחגוג כמו הגיבור שלו וחלוץ הקבוצה לשעבר, יורגוס סמארס היווני.

הנהלת המילטון סידרה לביטי הנרגש אירוח VIP ובמחצית המשחק הוא ירד לכר הדשא ובעט, מקו החמש, כדור שמצא את הרשת והוביל לצהלות בכל האצטדיון, מכיוון אוהדי שתי הקבוצות. ה"שער" של ביטי נכנס לתחרות "שער החודש" והיום, כאשר פורסמו התוצאות, התברר שהוא קיבל לא פחות מ-97 אחוז מההצבעות!

סמארס, שמשחק כיום בליגה באיחוד האמירויות, צילם סרטון קצר בו הוא מברך את ביטי, אותו הוא גם נשא על הידיים במהלך חגיגות האליפות של הקבוצה בעונה שעברה.

המסר של סמארס

כל המועמדים לשער החודש בליגה הסקוטית

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully