וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את אטאלנטה 1:2

שער של יורנטה וטיל של פירלו העניקו לאלופת איטליה ניצחון ויתרון זמני של 10 נקודות על פני רומא, לפני המשחק החשוב בצ'מפיונס מול דורטמונד. סמפדוריה תפגוש את גנואה לדרבי (שבת, 21:45)

שחקני יובנטוס פרננדו יורנטה, אנדראה פירלו. רויטרס
כל אחד מהם נתן את שלו. יורנטה ופירלו/רויטרס

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית יצא לדרך בסוף השבוע עם שני משחקים, אחד בשישי ואחד בשבת. במשחק שפתח את המחזור, האלופה יובנטוס אירחה את אטאלנטה וחזרה לנצח אחרי שנחלצה מפיגור בדרך ל-1:2. בשבת ייערך הדרבי בו סמפדוריה תארח את גנואה (שבת, 21:45).

seperator

יובנטוס - אטאלנטה 1:2

הריצה של יובה נעצרה לאחרונה עם שתי תוצאות תיקו בשלושת מחזורי הליגה האחרונים ועם ניצחון לא ממש מרשים על מילאן. למרות זאת, הביאנקונרי בדרך הבטוחה לאליפות רביעית ברציפות והצליחו לעבור בלי תקלות את היריבה מברגמו, רגע לפני שהם מארחים את דורטמונד בשלישי בליגת האלופות ואז יוצאים לרומא. בבית, יובנטוס לא הפסידה בליגה מאז ינואר 2013 וגם אטאלנטה לא שינתה את המאזן, ורשמה הפסד שני העונה לביאנקונרי אחרי 3:0 בסיבוב הראשון. יובנטוס לא הפסידה לאטאלנטה בליגה מאז פברואר 2001.

יובנטוס שלטה לחלוטין במשחק אבל השער נפל דווקא בצד השני, כשבדקה ה-25 אורביי אמנולסון הרים כדור קרן מצד שמאל וג'יולו מיליאקו נגח בעוצמה לפינה הרחוקה ופנימה וקבע 0:1 לאורחים מברגמו. התשובה של יובנטוס הגיעה 14 דקות אחר כך. אנדראה פירלו הרים כדור קרן מצד ימין, בונוצ'י נגח מקרוב וסחט הצלה אדירה מספורטיילו אבל פרננדו יורנטה עט על הריבאונד ומתוך הערבוביה בעט פנימה וקבע 1:1. הביאנקונרי המשיכו ללחוץ ובדקה ה-45 באו על שכרם. אנדראה פילו המופלא קיבל כדור כ-20 מטרים משערה של אטאלנטה, הניף את רגל ימין ובעט טיל שנעצר בחיבורים של ספורטיילו. 1:2 וטירוף ביציעים. במחצית השנייה יובנטוס המשיכה לשלוט ולהעמיד את ספורטיילו במבחן, ולמרות שלא הצליחה להגדיל את יתרונה היא רשמה ניצחון עשירי רצוף בליגה על אטאלנטה ושלוש נקודות חשובות בקרב על האליפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י מול שחקן אטאלנטה חרמן דניס. רויטרס
הביאנקונרי נקלעו לפיגור והצליחו לחולל מהפך. חרמן דניס נשמר על ידי לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully