וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצח של דנמרק": בבלגיה מהללים את רפאלוב, שהודה: "לרגע חשבתי שהכדור ייצא החוצה"

השער המצוין של קשר קלאב ברוז' סחט שבחים אחרי ששוב כבש בסקנדינביה: "בדנמרק כבר היו צריכים לכתוב סדרת פשע בכיכובו". רפאלוב: "ניסיתי את מזלי כשראיתי שהשוער עומד בצד השני של השער, שער נהדר כזה הופך את השמחה לגדולה עוד יותר"

שחקני קלאב ברוז' חוגגים, למעלה ליאור רפאלוב. GettyImages
בעננים. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב המשיך אמש (חמישי) להטיל אימה על סקנדינביה. הקשר הישראלי של קלאב ברוז' כבש שער יפהפה בניצחון קבוצתו 1:3 בחוץ על אולבורג, והבלגים כבר עם רגל וחצי בשמינית גמר הליגה האירופית, שבוע לפני הגומלין במגרשם הביתי. רפאלוב, שהפגיז בומבה מ-23 מטרים לרשת וקבע 0:2 בדקה ה-29, כבש את כל חמשת שעריו באירופה העונה מול יריבות סקנדינביות, כולל השלושער הזכור מול קופנהאגן, ושער הניצחון מול הלסינקי.

בבלגיה שיבחו את תצוגת התכלית של קבוצתו של מישל פרודום, שגם מוליכה את הטבלה במולדתה בפער של ארבע נקודות על פני אנדרלכט, ובאתר HLN נכתב: "השער של אולארה היה השער ה-100 של ברוז' העונה, ואנחנו עדיין רק בפברואר (!). ואז הגיע הרוצח של דנמרק. רפאלוב, האיש שאחראי לשלושער בקופנהאגן, כבש שער פנטסטי בדרך ל-0:2, ובדנמרק כבר היו צריכים לכתוב סדרת פשע בכיכובו של הישראלי".

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
רגל וחצי בשלב הבא. ליאור רפאלוב/GettyImages

רפאלוב עצמו אמר בסיום המשחק: "אני תמיד שמח לכבוש בעצמי, כמובן, ושער נהדר כזה הופך את השמחה לגדולה עוד יותר. לא רציתי לרוץ עם הכדור אז ניסיתי את מזלי כשראיתי שהשוער עומד בצד השני של השער. לרגע חשבתי שהכדור ייצא החוצה, אבל כשהוא נכנס פנימה ההרגשה הייתה נפלאה".

"היה לנו הרבה ביטחון אחרי שכבשנו את השער הראשון", המשיך רפאלוב. "ובמחצית השנייה השגנו את השלישי ששימח אותנו מאוד. לקבוצה הזו תמיד חשוב להשיג את השאיפות שלה, והיום עשינו צעד גדול בכיוון הזה. כמובן שלאולבורג עדיין יש סיכוי, הכל יכול לקרות, אבל אנחנו השגנו תוצאה טובה מאוד".

מאמנו של רפאלוב, מישל פרודום, אמר: "היינו צריכים למצוא את העמדות הנכונות במערך שונה. אבל מהרגע בו מצאנו אותן, הראנו שהקבוצה שלנו יכולה להיות מאוד מסוכנת. אני חושב שאולבורג היא עדיין קבוצה טובה מאוד, אבל כבר מצאנו את הפתרונות כדי להתמודד איתה, ואנחנו רוצים לעשות את זה פעם נוספת בגומלין".

ניקלאס הלניוס, חלוצה של אולבורג, אמר: "אנחנו מאוכזבים, אבל צריך להודות שפגשנו יריבה עדיפה עלינו. ברוז' הייתה טובה יותר מאיתנו, והיא תהיה טובה יותר ב-9 מ-10 מפגשים. במשך רוב המשחק היה קשה לנו לעמוד בקצב שלהם, למרות שהשתפרנו במחצית השנייה. הופתענו שהם שיחקו עם חמישה בהגנה, אבל במחצית שינינו כמה דברים. עכשיו ננתח את המשחק ונראה מה לעשות אחרת בגומלין. לא סביר שנעפיל, אבל אנחנו עדיין צריכים להגיע לבלגיה ולהראות רוח לחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully