וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני אוהב את הסגל שלנו, אנחנו טובים כמו שאנחנו"

מאמן קליבלנד לא התאכזב שקבוצתו לא ביצעה עסקאות נוספות עם תום חלון ההעברות. לברון: "הסגל הזה יכול לזכות באליפות". דיווח: הקאבלירס עשויים לנסות לצרף את פרקינס או מגי

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם טריסטן תומפסון. GettyImages
בטוח במה שיש לו. לברון/GettyImages

חלון הטריידים ב-NBA ננעל הערב (חמישי) באופן סופי, וקליבלנד לא ביצעה אף עסקה לקראת המחצית השנייה של העונה והפלייאוף. המשמעות: דיוויד בלאט וקבוצתו ייאלצו להסתפק בהחתמת שחקנים חופשיים, בין אם כאלה שחופשיים כבר עכשיו, או כאלה שישוחררו בשבועות הקרובים.

אחד מהם עשוי להיות ג'בייל מגי, שנשלח היום מדנבר לפילדלפיה, אך צפוי להיחתך מהסיקסרס. קליבלנד מחפשת אחר רכז ושחקן פנים, ולא מן הנמנע כי הקאבס יביעו עניין בכישרון הגדול והבעייתי. דיווח אחר גורס כי יוטה תשחרר את קנדריק פרקינס, שהגיע בעסקה מאוקלהומה סיטי, וגם הוא כבר נמצא על הכוונת של הקאבס. תאריך הדדליין לרשימת שחקנים לפלייאוף הוא ה-1 במרץ, ועד אז גם ריי אלן אמור לקבל החלטה סופית האם לחזור לשחק, ואם כן, באיזו קבוצה.

על אף שקבוצתו לא עשתה דבר הערב, לברון ג'יימס נשמע מרוצה מאוד מהסגל שיש לקאבלירס כרגע. "אנחנו יכולים לזכות באליפות עם הסגל הזה, בוודאי", אמר קינג ג'יימס אחרי אימון קבוצתו הערב, רגע לפני שקליבלנד המריאה על מטוס לוושינגטון. הדברים של לברון משמעותיים בעיקר על רגע מה שאמר לפני כחודשיים, במשבר הגדול של קבוצתו: "אנחנו לא מוכנים לזכות באליפות כרגע. ממש לא. ברור שאני רוצה לזכות, אבל צריך להיות ריאלי". בחג המולד, אחרי הפסד למיאמי, הוסיף: "אנחנו לא טובים כרגע, אנחנו אפילו לא קרובים לכדורסל של אלופה".

לטענת לברון, לא חשב על טריידים נוספים מאז שג'יי אר סמית', אימון שאמפרט וטימופיי מוזגוב הצטרפו. "הבריאות זה הדבר החשוב. הקבוצה מתחברת בזמן הנכון, שחקנים בריאים בזמן הנכון, מה שמאפשר לנו לרוץ קדימה", אמר ה-MVP לשעבר. "אני חושב שאפשר לרוץ קדימה ולזכות באליפות. עדיין צריך לצאת ולשחק, אבל הסגל הזה יכול להתחרות בכל קבוצה".

על המירוץ לפלייאוף במזרח אמר לברון: "להרבה קבוצות יש יותר ניסיון מאיתנו, וגם כימיה טובה יותר. הן היו ביותר סדרות פלייאוף מאיתנו, לא נצליח לתפוס את שיקגו, וושינגטון, טורונטו או אטלנטה מבחינת הכימייה וניסיון הפלייאוף, אבל לא צריך לדאוג לזה. כדי להיות איפה שאנחנו רוצים להיות, נצטרך לאתגר את עצמנו".

דיוויד בלאט השמיע דברים דומים לאלה של כוכב: "אמרתי עוד לפני שהחלון נסגר, אני חושב שאנחנו טובים כמו שאנחנו. אם משהו יוצא דופן יקרה זה בסדר, ואם לא - לא נורא. אני אוהב את הסגל שלנו ואת הדרך בה אנחנו משחקים. צריך להמשיך ככה, ולשפר את מעמדנו במירוץ לפלייאוף. היו לנו יומיים טובים של אימונים. תהיה קצת חלודה במשחק הקרוב, אבל זה צפוי".

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
גם הוא מאמין בסגל שלו. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully