וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר המועמד המוביל לאמן את נבחרת העתודה

19.2.2015 / 20:24

לאחר שעודד קטש סירב, המאמן שפוטר מהפועל אילת עשוי לקבל את התפקיד ולהדריך את הנבחרת באליפות אירופה בקיץ הקרוב. שיחות בינו ובין פיני גרשון כבר התקיימו

מאמן הפועל ירושלים דן שמיר. קובי אליהו
לא אמור לחזור לאמן העונה בליגה. שמיר/קובי אליהו

לפני כשלושה שבועות הודיע מאמן הפועל תל אביב עודד קטש לבכירי איגוד הכדורסל כי לא יוכל לאמן את נבחרת העתודה בשל לוח המשחקים של קבוצתו, ומאז מנסים מנהל הנבחרות הצעירות פיני גרשון ויו"ר הוועדה המקצועית משה ויינקרנץ למצוא מאמן לנבחרת. מי שמסתמן כמועמד המוביל של השניים לתפקיד הוא המאמן המפוטר של הפועל אילת דן שמיר, שאימן לפני שנה וחצי את נבחרת הקדטים. גרשון אף הודה כי פנה לשמיר וקטש בזמן הצגתו במסיבת עיתונאים בתחילת החודש.

שמיר, שככל הנראה לא יחזור לאמן העונה קבוצה בשל העובדה שעבר לגור עם משפחתו סמוך לאילת, היה באותה בעיה כמו קטש עד אתמול בבוקר, כשגמר הפיינל פור, שייערך גם השנה בשיטה של שני משחקים, יסתיים ב-25 ליוני, פחות משבועיים לפני משחק הבכורה של העתודה באליפות אירופה. כעת שמיר פנוי ממחויבויות, מה שהופך אותו באופן טבעי למועמד מוביל לתפקיד ושיחות בינו לבין גרשון כבר נערכו.

נבחרת העתודה, שסיימה בקיץ שעבר במקום השביעי המצוין באליפות אירופה, תשחק הקיץ באליפות אירופה באיטליה בבית אחד עם סרביה, בולגריה, לטביה ויוון, כשרק שלוש נבחרות מתוך החמש תעפלנה לשלב השני. מתוך 8 הנבחרות שלא תעפלנה, רק אחת תישאר בדרג א'. בין השחקנים המובילים שיעמדו לרשותו של מאמן העתודה נמצאים עידן זלמנסון, איתי שגב, נאור שרון, נמרוד לוי, חואקין שוכמן ואור קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully