וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:6 את פאדרבורן

שבוע אחרי ה-0:8 על המבורג, צמדים של רובן ולבנדובסקי, אחד של ריברי ושער בכורה של וייזר סידרו לבווארים ניצחון גדול. שאלקה ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול ברמן, 2:2 ללברקוזן מול אוגסבורג

אריאן רובן שחקן באיירן. GettyImages
במומנטום נהדר. רובן/GettyImages

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך ביום שישי בערב עם משחק תחתית בו ניצחה דורטמונד בשטוטגרט 2:3. באיירן מינכן שוב הפציצה וחגגה עם 0:6 גדול על פאדרבורן בחוץ. אריאן רובן ורוברט לבנדובסקי כבשו צמדים. שאלקה ספגה שער בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול ורדר ברמן. גם לברקוזן ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 מול אוגסבורג. מיינץ ניצחה 1:3 את פרנקפורט, 1:1 בין פרייבורג להופנהיים.

seperator

פדרבורן - באיירן מינכן 6:0

ארבעה ימים לאחר שאכזבה עם 0:0 מול שחטאר דונייצק בחוץ, הצליחה הקבוצה של פפ גווארדיולה לחזור לנצח עם 0:6 קליל במיוחד מול פאדרבורן בחוץ. אחרי ה-0:8 על המבורג בשבוע שעבר, זה 0:14 לבאיירן בשני המשחקים האחרונים. האלופה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-55, 11 יותר מוולפסבורג שתשחק מחר מול הרטה ברלין.

הראשון של באיירן הגיע בדקה ה-24, לאחר שאריאן רובן הכניס כדור עומק מצוין לרוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני נותר חופשי ובעט פנימה את ה-0:1. השני של הבווארים ושל לבנדובסקי הגיע בדקה ה-37 כשמסירת רוחב של תומאס מולר מצאה איכשהו את פרנק ריברי שיישר למרכז, שם המתין לבנדובסקי שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-62 לאחר שפלוריאן הרטרץ הכשיל ברחבה את רובן. ההולנדי בעט בעצמו את הפנדל וקבע 0:3. הרביעי הגיע בדקה ה-72 כשריברי נהנה מבישול של רובן עם החזה ובעט פנימה מ-12 מטר את ה-0:4. בדקה ה-78 כבש מיטשל וייזר את שער הבכורה שלו בבונדסליגה לאחר שקיבל כדור ארוך מסבסטיאן רודה והקפיץ נהדר פנימה את ה-0:5. השישי גם הגיע בדקה ה-86 לאחר שריברי העביר מסירת רוחב לרובן, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:6.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם תומאס מולר, דויד אלאבה. GettyImages
שחקני באיירן חוגגים/GettyImages

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2

אחרי שניצבה שבועות ארוכים מתחת לקו האדום ואפילו במרתף הליגה, בורוסיה דורטמונד החלה להתאושש ורשמה ניצחון שלישי ברציפות שהקפיץ אותה זמנית למקום ה-10. שטוטגרט לעומתה, במשבר עמוק והיא במקום האחרון. הקבוצה של הוב סטיבנס צברה שתי נקודות מ-18 האחרונות ואם זה לא מספיק, אחרי המשחק הנוכחי היא עומדת על עשרה הפסדים רצופים לשוורצגלבן. בשנה שעברה דורטמונד ניצחה בשטוטגרט 2:3 משלושער של מרקו רויס הנפלא, הפעם רויס הסתפק בשער אחד אבל קבוצתו יצאה עם שלוש נקודות ועם אותה תוצאה.

דורטמונד הייתה טובה יותר בפתיחה ובדקה ה-15 נפסל שער של האורחים לאחר שאובמיאנג הכניע את אולריך מעמדת נבדל. בדקה ה-25 דורטמונד הצליחה לממש את יתרונה האיכותי ועלתה ל-0:1. מרקו רויס פרץ קדימה, מסר לקוואגה שהשאיר לפייר-אמריק אובמיאנג שבעט ברגל ימין פנימה. שטוטגארט התעוררה ובדקה ה-32 השוותה ל-1:1 לאחר שפלוריאן קליין כבש מהנקודה הלבנה. שטוטגארט התעוררה ובדקה ה-32 השוותה ל-1:1 לאחר שפלוריאן קליין כבש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-39 דורטמונד החזירה לעצמה את היתרון, ועלתה ל-1:2 לאחר שחילופי מסירות בין קגאווה לאילקאי גונדוגאן הסתיימו בכדור שטוח ששלח האחרון לפינה הקרובה של אולריך. בדקה ה-89 דורטמונד עלתה ל-1:3 לאחר שרויס חטף כדור מאחד מבלמי שטוטגארט, עקף את השוער וגלגל פנימה. המארחת הצליחה לצמק ל-3:2 בתוספת הזמן משער של ג'ורג' נידרמאייר, דרטמונד הצליחה לשמור על היתרון עד לשריקת הסיום ואספה שלוש נקודות חשובות.

שחקני דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג, שינג'י קגאווה, קווין קמפל. רויטרס
דורטמונד חגגה ניצחון שלישי רצוף/רויטרס

שאלקה - ורדר ברמן 1:1

אחרי חמישה ניצחונות ברציפות, הצליחו הירוקים לשמור על המומנטום בצורה מצוינת וזכות שער בתוספת הזמן של סבסטיאן פרודל. שאלקה סיימה ב-1:1, מול ורדר ברמן, ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-35 והיא במקום השלישי. מקס מאייר, שלא פתח בהפסד 2:0 לריאל מדריד לפני שלושה ימים, כבש את השער היחיד בדקה ה-61, אבל פרודל כאמור איזן בתוספת הזמן.

מקס מאייר שחקן שאלקה. GettyImages
השער שלו לא החזיק מעמד. מאייר/GettyImages

משחקים נוספים

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט 1:3
למיינץ: כריסטיאן קלמנס (38), יונתן גייס (47), יונס מאלי (50), לפרנקפורט: שטפן אייגנר (35), כריסטיאן זמבראנו (83, הורחק)

אוגסבורג - באייר לברקוזן 2:2
לאוגסבורג: קאיובי (59), מרווין היץ (90+4), ללברקוזן: יוסיפ דרמיץ' (8), שטפן ריינארץ (84)

פרייבורג - הופנהיים 1:1
לפרייבורג: עימנואל הוהן (25), להופנהיים: קווין פולאנד (39)

קלן - האנובר 1:1
לקלן: אנתוני אוג'ה (17), להאנובר: חוסלו (5), פריירה (90+1, הורחק)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully