וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ניב זריהן סובל משלושה שברים באפו

19.2.2015 / 17:48

החלוץ הצעיר נפצע באימון ממרפק של מיקי סירושטיין, ייעדר עשרה ימים ויחמיץ את המשחקים מול עכו ומכבי פתח תקוה: "לא זוכר הרבה, הרגשתי סחרחורות ודם רב ירד. אני מתחשל מכל דבר"

one

מכה למ.ס. אשדוד: חלוץ הקבוצה ניב זריהן סובל משלושה שברים באפו, ונצטווה למנוחה מוחלטת של 10 ימים, כך שיחמיץ את המשחקים הקרובים מול הפועל עכו ומכבי פתח תקוה באצטדיון הי"א. באימון הצהריים נפגע זריהן ממרפק של הבלם מיקי סירושטיין, שכב במשך זמן קצר על כר הדשא חצי מעולף, ופונה בניידת מד"א לבית החולים קפלן ברחובות, שם עבר צילום שלימד על חומרת הפציעה.

"רצנו מיקי ואני אל הכדור ואז הוא בטעות נתן לי מרפק בפנים, ומאותו רגע לא ממש זכור לי הרבה", סיפר החלוץ הצעיר. "הרגשתי סחרחורות, הראייה היתה מטושטשת ודם רב ירד מהאף. היה לי ברור שזה משהו רציני, ולצערי בבית החולים התברר כי מדובר בשלושה שברים. הרופאים החזירו את האף למקום, קיבעו את האיזור ואמרו לי שאסור לי לבוא במגע עם איש במשך עשרה ימים, כך שלצערי, לא אוכל להיות עם הקבוצה במשחקים החשובים שלנו".

זריהן, שעובר תקופה לא פשוטה ולאחרונה אף ישב בכלא צבאי, הוסיף: "אני לוקח את זה בצורה אחרת, מתייחס לפציעה הזאת כאילו מישהו מלמעלה רצה שלא יקרה לי משהו יותר גרוע במשחק בשבת. כך אני רואה את הדברים. אני חזק ומתחשל מכל דבר".

לאימון היום חזרו יא יא פטי, שהיה חולה לאורך השבוע החולף, ואלכסנדר דוידוב, שעדיין לא כשיר ב-100 אחוז ובספק גדול לשבת.

ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
בטוח שייצא חזק יותר מהפציעה. זריהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully