וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות הטיפול במיכאל שומאכר מאז התאונה: כ-10 מיליון ליש"ט

בברטניה מדווחים שקצב החלמתו של אלוף הפורמולה 1 לשעבר "מכאיב באטיותו", למרות שצוות של כ-15 מטפלים מסייע בשיקומו מסביב לשעון. הגרמני לא מסוגל ללכת או לדבר ומזהה חלקית את סביבתו

מיכאל שומאכר. AP
אין שינוי משמעותי במצבו למרות הטיפול האינטנסיבי. שומאכר/AP

אלוף הפורמולה 1 לשעבר מיכאל שומאכר ממשיך בהליך ההחלמה ובבריטניה מדווחים שלמרות עלויות הטיפול והשיקום העצומות, עדיין אין שינוי משמעותי במצבו. שומאכר נפגע בראשו בדצמבר 2013 לאחר שעבר תאונת סקי בצרפת, והוא אושפז במצב קשה במשך כמה חודשים בטרם שוחרר לטיפול בביתו.

"דיילי אקספרס" הבריטי מדווח שעלות הטיפול בשומאכר ב-14 החודשים מאז הפציעה הגיע לכ-10 מיליון ליש"ט, אולם קצב ההחלמה הוגדר כ"מכאיב באטיותו". הגרמני עדיין לא מסוגל ללכת או לדבר והוא מזהה באופן חלקי את סביבתו.

אחרי ששוחרר מבית החולים בגרנובל בספטמבר 2014 שומאכר מקבל טיפול צמוד באחוזתו שבשוויץ, וצוות רפואי המונה 15 אנשים משגיח על בריאותו ומסייע בשיקומו מסביב לשעון. לפי הדיווחים אשתו של שומאכר קורינה וילדיו ג'ינה-מריה ומיק אינם משים ממנו ונמצאים איתו כל העת. לפי הדיווחים בבריטניה, שומאכר, שזכה שבע פעמים באליפות הפורמולה 1, "הזיל לאחרונה דמעות לאחר ששמע את קולם של אשתו וילדיו".

קורינה שומאכר, אשתו של מיכאל שומאכר, בדרכה לבית החולים. AP
לא משה מבעלה. קורינה שומאכר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully