וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת ג'ורדי קרויף: המנהל המקצועי של פאוק סלוניקי התפטר

לאחר התבוסה הקשה 4:0 לאטרומיטוס, זיסיס וריזס הודיע למנהל מכבי ת"א לשעבר, ג'ק אנגלידיס, כי הוא עוזב. שמו של המנהל המקצועי של הצהובים כבר עלה בעבר בהקשר הקבוצה היוונית

ג'ורדי קרויף, קורס פרו. ברני ארדוב
שוב מוזכר בהקשר של פאוק. קרויף/ברני ארדוב

ארבעה ימים אחרי התבוסה המביכה 4:0 לאטרומיטוס הגיע הזעזוע בפאוק סלוניקי והמנהל המקצועי זיסיס וריזס התפטר מתפקידו. וריזס הגיש את מכתב ההתפטרות שלו להנהלה ולעומד בראשה, ג'ק אנגלידיס, מי שכמובן היה נציג הבעלים מיטש גולדהאר במכבי תל אביב עד הקיץ האחרון.

וריזס כתב במכתב ההתפטרות שלו כי מצבה המקצועי של הקבוצה הגיע לנקודה בה הוא לא יכול להמשיך בתפקידו עוד. המועדון טרם הודיע רשמית על ההתפטרות או האם קיבל אותה בכלל, אולם ככל הנראה שמדובר בפרידה סופית בין הצדדים.

מי שמוזכר כעת כמועמד בולט מאוד להחליף את וריזס, שהחזיק בתפקיד בפאוק מאז קיץ 2010, הוא מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, ששמו כבר עלה לא פעם בעבר בהקשר של פאוק.

כזכור, בפאוק סלוניקי משחק אייל גולסה ובינואר התעניינה הקבוצה באפשרות רכישתו של טל בן חיים, שחקן הכנף של מכבי תל אביב. מוקדם יותר השבוע דווח ביוון שאנשי פאוק נלחצו מהעובדה שקרויף מנהל מגעים על חידוש חוזהו כמנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ובכוונתם לשכנעו להגיע לסלוניקי. הבעלים איבן סאבידס מעוניין לחקות את "מודל מכבי" ולצוות את קרויף לג'ק אנגלידיס, מנכ"ל מכבי תל אביב לשעבר וכיום מנכ"ל פאוק. מבחינת סאבידס, השניים יחד יוכלו לתקן את הטעויות שנעשו בבניית הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully