וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תודיע בחודש הבא: מונדיאל 2022 ייערך בנובמבר-דצמבר

כוח משימה של הארגון ייפגש בקטאר, בשבוע הקרוב ויעביר את המלצותיו לראשי פיפ"א, שמצדם אמורים לאשר בכנס בציריך את הזזת הטורניר. מה דורשות הקבוצות באירופה בתמורה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
50 מעלות ביולי. קטאר מתכוננת למונדיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה על מועד קיומו של מונדיאל 2022, שצפוי להיערך בקטאר, מתקרבת והיא עומדת להיות מפתיעה ביותר. על פי דיווח של גרנט ווהל, כתב הכדורגל הבכיר של "ספורטס אילוסטרייטד", כוח משימה מיוחד של פיפ"א ייפגש בדוחא, קטאר, בשבוע הבא ולאחר אותה פגישה, יגיש את הצעותיו הרשמיות לראשי הארגון. אלה אמורים להתכנס לועידה בחודש הבא בציריך ואם ההמלצות אכן יתקבלו, כפי שצפוי לקרות, הרי שמונדיאל 2022 ייערך בחודשים נובמבר-דצמבר ולא בחודשי הקיץ, כפי שהיה נהוג בכל המונדיאלים עד היום.

הסיבה לכך כמובן היא החום הכבד השורר בקטאר בחודשי הקיץ, שם הטמפרטורות עלולות לתפס ביולי עד ל-50 מעלות. נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, כבר הודה בעבר שלא ניתן לשחק בחודשים הללו בקטאר. בשנים האחרונות, מאז קיבלה המדינה את זכות האירוח של הטורניר היוקרתי בעולם הכדורגל, נעשו מספר ניסיונות למצוא מועד נוח יותר, כאשר הקבוצות הבכירות באירופה אף פנו לפיפ"א והציעו לקיים את המונדיאל בחודשים אפריל ומאי או לחלופין, מאי ויוני.

אלא שכאמור, כעת נראה כי בפיפ"א לא מתכוונים להענות לבקשה של הקבוצות, זאת למרות שקיום המונדיאל בנובמבר ודצמבר ייפגע קשות במהלך העונה הסדירה באירופה ב-2022. אם לא די בכך, הרי שבשל הזזתו של המונדיאל לחורף צפוי לזוז גם גביע הקונפדרציות בהתאם, כך שגם העונה שלפני תהיה בעייתית ואופ"א תצטרך להיערך בהתאם. הקבוצות האירופאיות צפויות לדרוש בתמורה להזזת המונדיאל את ביטולם של מספר "תאריכים בינלאומיים", בהם הן מחויבות לשחרר את השחקנים שלהם למשחקי הכנה של הנבחרות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully