וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה לניו יורק ניקס: כרמלו אנתוני סיים את העונה

כאילו שהמאזן הגרוע של הקבוצה לא מספיק: הפורוורד ינותח בברכו ויחזור רק בעונה הבאה. בארצות הברית מדווחים שריי אלן החליט לחתום בקליבלנד של דיוויד בלאט. רשמית: סטודמאייר בדאלאס

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
כרמלו אנתוני. הניקס יעשו משהו בלעדיו?/AP

ניו יורק ניקס חווה את העונה הגרועה ביותר בתולדותיה. הקבוצה מהתפוח הגדול מחזיקה במאזן מחריד (43:10), ואם לא די בכך, הערב (רביעי) היא קיבלה בשורה נוראית: כוכב הקבוצה, כרמלו אנתוני, ייאלץ לעבור ניתוח בברכו השמאלית והוא למעשה סיים את העונה. הפורוורד, שסובל מכאבים בברכו כבר זמן מה, הודיע כי משחק האולסטאר יהיה האחרון שלו העונה. הוא רשם 30 דקות במשחק שנערך במדיסון סקוור גארדן, ואף תרם 14 נקודות.

אנתוני, שאמור לחזור למחנה האימונים של ניו יורק לקראת העונה החדשה, יקווה שחבריו יסתדרו בלעדיו, דבר שלא עשו בצורה טובה עד עתה. ללא מלו, המאזן של הניקס עומד על 13:0 עלוב. הפורוורד הוותיק קלע העונה 24.2 נקודות למשחק, קטף 6.6 כדורים חוזרים ומסר 3.1 אסיסטים.

במעבר חד לקליבלנד. בארצות הברית מדווחים שהגארד הוותיק, ריי אלן בן ה-39, החליט להצטרף לקבוצתו של דיוויד בלאט, כשרק החתימה הרשמית חסרה. קבוצתו האחרונה של אלן הייתה מיאמי, בשורותיה שיחק כשנתיים, ובאוהיו הוא יחבור ללברון ג'יימס, אותו הוא מכיר היטב.

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, כריס בוש, ריי אלן, דוויין ווייד. רויטרס
ריי אלן עם לברון ג'יימס. בדרך לקאמבק?/רויטרס

דאלאס הודיעה רשמית שהחתימה את אמארה סטודמאייר. הפורוורד בן ה-32 מצטרף לקבוצה השלישית שלו בקריירה אחרי שעזב את ניו יורק ושיחק בעבר בפיניקס. "התקופה של אמארה בניקס חלפה, לבקשתו", אמר נשיא הניקס לענייני כדורסל פיל ג'קסון. סטודמאייר הצהיר שהוא רוצה לשחק בקבוצה שנאבקת על האליפות, והעמיד העונה ממוצעים של 12 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. הוא קיבל חוזה מינימום לשחקן ותיק, אחרי שוויתר על השנה האחרונה בחוזה הענקי שלו - 99.7 מיליון דולר לחמש שנים. "הלו דאלאס!" צייץ סטודמאייר בחשבון הטוויטר שלו. בתוך כך דאלאס חתכה מהסגל את השוטינג גארד ריקי לדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully