וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ננה חתם בווסטהאם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת

הקשר הברזילאי בן ה-33, ששוחרר בינואר מאל גראפה הקטארית, מצטרף לפטישים בהעברה חופשית לאחר שהרשים את סם אלרדייס בשבועות האחרונים: "המטרה - להגיע לאירופה בסיום העונה"

קווין אנאן שחקן ניס רודף אחרי ננה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
ננה במדי פריס סן ז'רמן. חוזר לקדמת הבמה/AP

בגיל 33, הקשר הברזילאי, ננה, חוזר לקדמת הבמה. ננה חתם הערב (רביעי) בווסטהאם על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, זאת לאחר ששוחרר מקבוצתו הקודמת, אל גראפה הקטארית, בסוף ינואר. "המטרה היא להגיע לאירופה", אמר ננה במעמד החתימה, "המועדון רוצה להשיג את המטרה הזו וכך גם אני".

הברזילאי, שכבש 36 שערי ליגה בשלוש שנים בבית צרפת, הצליח להרשים את סם אלרדייס לאחר שלקח חלק באימונים האחרונים של הפטישים. בינואר 2013 עזב הקשר את אלופת צרפת לטובת אל חראפה, בשורותיה רשם 20 שערי ליגה ב-43 הופעות. במהלך חודש ינואר שיחררה ווסטהאם מספר שחקנים, ביניהם מאורו סראטה וריקרדו ואז טה, ופינתה מקום בסגל.

ננה החל את הקריירה האירופית שלו בעונת 2003/04, כשעבר למאיורקה מסנטוס. הוא המשיך לאלאבס ולסלטה ויגו, לפני שעזב את ספרד לטובת מונאקו, בשורותיה שיחק שלוש שנים וכבש 19 שערים ב-63 הופעות. ב-2010 הוא עבר לפריס סן ז'רמן וגילה יכולת טובה, אך למרות זאת הוא מעולם לא שיחק בנבחרת הבוגרת של ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully