וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך היצירתית של שחקני ריבר להתמודדות עם הגובה: כדורי ויאגרה

מחזיקת גביע הסודאמריקנה תפגוש את סן חוסה בבוליביה בליברטדורס, רופא הקבוצה רקח "תרופה" מיוחדת שתעזור לשחקנים להתמודד עם הגובה. וגם: קוצר הנשימה של אנדרסון הברזילאי

שחקני ריבר פלייט חוגגים את הזכייה בגביע רקופה סודאמריקנה. AP
שחקני ריבר פלייט חוגגים את הזכייה בגביע רקופה סודאמריקנה/AP

כשהיא עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ריבר פלייט תחל בלילה שבין חמישי לשישי את דרכה בשלב הבתים של גביע הליברטדורס, כשתפגוש את סן חוסה הבוליביאנית, המארחת בעיר אורורו, הנמצאת בגובה של 3709 מטרים מעל פני הים. כידוע, קבוצות שונות המגיעות לשחק בבוליביה מתקשות לעשות זאת, בשל הגובה הרב, ובריבר מצאו פתרון יצירתי לכך. רופא הקבוצה רקח "תרופה" מיוחדת, שתעזור לשחקנים להתמודד עם הגובה. בתפריט: אספירין, קפאין ו-50 מיליגרם של סילדנאפיל, או בשמה היותר מוכר - ויאגרה.

נשארים בליברטדורס. את אנדרסון הברזילאי אתם זוכרים? קשר מנצ'סטר יונייטד בעבר, שבתחילת פברואר עזב את השדים האדומים לטובת אינטרנאסיונל הברזילאית, חוזר לכותרות. הקשר לקח חלק במשחק של קבוצתו מול דה סטרונגסט הבוליביאנית, ולאחר 37 דקות ביקש להתחלף, ככל הנראה בשל הגובה הרב, אך גם בשל העובדה כי הוא עדיין לא חזר לכושר משחק מלא. אנדרסון יצא מהמגרש כמעט בזחילה, והזדקק למסיכת חמצן כשישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully