וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נשים עירומות וחיוך רחב: התמונה הפרובוקטיבית של אספרייה

כוכב העבר הקולומביאני השיק ליין קונדומים ("המומלץ ביותר - בטעם גויאבה") וכדי לקדמו, העלה תמונה שנויה במחלוקת לטוויטר ואף עקץ: "מצטער אם אתם לא נהנים כמו שאני נהנה ברגעים אלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאוסטינו אספרייה מרוצה. עושה חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאוסטינו אספרייה נחשב לאחד השחקנים הקולומביאנים הגדולים בכל הזמנים. חלוץ העבר בן ה-45, ששיחק בין השאר בפארמה ובניוקאסל, כבש 20 פעמים ב-57 הופעות במדי נבחרתו, כשגם מחוץ לכר הדשא הצליח לספק לא מעט כותרות (ב-2008 למשל, הוא נעצר לאחר שהשתולל ברחובות המדינה כשהוא יורה מנשק חם לכל עבר). מאז שתלה את הנעליים, אספרייה הספיק לעשות די הרבה - מאימון ילדים ועד לרצון עז לככב בסרטי פורנו.

בשבועות האחרונים החליט שחקן העבר לפנות לכיוון חדש, והוא השיק ליין קונדומים על שמו ("טינו"), אשר יופץ בקולומביה ובסין. "אני חושב שזה רעיון מגניב מאוד", אמר אספרייה בראיון במדינתו, "המטרה למנוע מצעירים לקיים יחסי מין לא מוגנים. הקונדומים יהיו בצבעים ובטעמים שונים, כשהמומלץ ביותר, לפחות לדעתי, הוא בטעם גויאבה".

כדי לקדם את העסק החדש שלו, העלה טינו תמונה מעט פרובוקטיבית בטוויטר בזמן הוולנטיין, ובה הוא נראה מרוצה מאוד בחברתן של ארבע נשים צעירות ועירומות למחצה. "ולנטיין שמח לכולם", כתב אספרייה, "אני מצטער אם אתם לא נהנים כפי שאני נהנה ברגעים אלו", הוסיף שחקן העבר שבוודאי גרם לקנאה רבה בקרב מעריציו הרבים.

שחקן ניוקאסל לשעבר, פאוסטינו אספרייה. Ben Radford, GettyImages
פאוסטינו אספרייה במדי ניוקאסל. כוכב גם מחוץ למגרש/GettyImages, Ben Radford

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully