וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זריקת ארטיק למגרש: מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 שקל

הצהובים נקנסו בעקבות מעשה של אוהד בודד במשחק מול קרית שמונה. הערעור של אחי נצרת נדחה, עונש הרדיוס נותר בעינו. אורי אוזן, עוזר מאמן הפועל פתח תקוה, הורחק ממשחק אחד

one

כמדי יום רביעי, פעילות ערה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מכבי תל אביב נקנסה הערב (רביעי) ב-5,000 שקל בסעיף של התנהגות בלתי הולמת. במהלך המשחק נגד קרית שמונה ציין השופט אלון יפת את העובדה שאחד האוהדים זרק ארטיק למגרש. היום התייצבו הצהובים בבית הדין וספגו קנס כבד יחסית לחומרת האירוע.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא ימכרו להם יותר ארטיקים? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אורי אוזן, עוזר מאמן הפועל פתח תקוה, הורחק ממשחק אחד בפועל וקיבל קנס בסך 1,000 שקלים בעקבות עמידתו על הקווים במשחק נגד הפועל חיפה, למרות שלא נרשם על פי תקנון ההתאחדות.

בית הדיון העליון דחה את ערעורה של מכבי אחי נצרת, שהורשעה בעבירה של התפרעות אוהדים ונגזר עליה עונש של משחק רדיוס אחד וקנס של 7,500 שקלים. הקבוצה מהלאומית ביקשה להמיר את העונש של משחק רדיוס אחד בעונש של משחק ביתי ללא קהל, אך בקשתה נפסלה. כזכור, אוהדי אחי נצרת תקפו את אוהדי בני יהודה כשהשליכו לעברם חפצים והתיזו עליהם מים בעזרת הצינור לכיבוי אש שהיה במקום. לאחר המשחק, שהסתיים ב-1:6 מוחץ לזכות בני יהודה, אוהדי המארחת אף שברו את שמשת האוטובוס של בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully