וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורי ענק בירושלים, מאות כרטיסים נותרו לאוהדי מכבי ת"א

900 אדומים צבאו על קופות הכרטיסים כדי להבטיח את מקומם בארנה בגמר הגביע, כשרק בעלי מנויים יכולים לרכוש כרטיסים. בצד הצהוב: התקדמות איטית במכירה, רמת היענות נמוכה יחסית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכירת הכרטיסים למשחק גמר גביע המדינה בכדורסל שייערך ביום ראשון בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב נפתחה היום (רביעי) על ידי הקבוצות, לאחר שאמש כל הכרטיסים הפנויים שנמכרו לציבור הרחב נחטפו תוך שעות. בעוד בהפועל ירושלים, שהמשחק ייערך באולמה הביתי, קיימת בהלה גדולה וכעס מצד האוהדים על מכירת הכרטיסים, במכבי תל אביב העניינים מתקדמים בעצלתיים ובאופן מסודר. ההערכות הן שעד הערב יגמרו כל הכרטיסים לאירוע.

אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
היענות גבוהה. אוהדי ירושלים/קובי אליהו

מכירת 4,000 הכרטיסים לאוהדי ירושלים נפתחה הבוקר עוד לפני השעה המתכוננת כשתור של כ-800 עד 900 אוהדים צבאו על קופות הכרטיסים בארנה במטרה להשיג כרטיסים למשחק. רק בעלי המנויים יכלו לרכוש כרטיסים למשחק, כשכל מנוי יכל לרכוש רק כרטיס אחד. אוהדים רבים יצרו קשר עם חברי ההנהלה של הקבוצה במטרה לנסות להגיע לכרטיסים, אך נתקלו בסירוב. האוהדים האדומים זועמים על העובדה שמספר נמוך של כרטיסים הוקצה על ידי האיגוד לקבוצה, אך נכון לשעות הערב עדיין נותרו כמה עשרות כרטיסים למכירה. כמו כן לא אהבו האוהדים שמחצית מהכרטיסים הוקצו לגלריה, ומחצית לאולם, שכן הם רגילים לשבת במקומות קרובים לפרקט.

כאמור, בצד הצהוב המצב שונה לחלוטין. מכבי תל אביב קיבלה גם היא 4,000 כרטיסים למשחק הגמר, ובשלב הזה נותרו כמה מאות כרטיסים לאוהדים. רק בעלי מנויים לאלופת אירופה יכולים לרכוש כרטיסים למשחק הגמר, ויוכלו לעשות זאת אם יגיעו באופן פיזי למשרדי הקבוצה, אך בניגוד למצב ביריבה בגמר, כל בעל מנוי יכול לרכוש עד שישה כרטיסים, מה שגרם ללא מעט תלונות מצד אוהדים שלא מחזיקים במנויים ונמנע מהם הזכות להיות במשחק הגמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מתלהבים. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully